Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:31 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

øge antallet af besøgende! how ?

Måske forkert ketegori, men svær at placere...

Har lavet en side omkring den lejre jeg er en del af på langelandsfestivalen og nu vil vi slevfølgelig have fat de mange unge mennesker som også kommer der...

tjek www.teamd.tk (dette er ikke et spam spørgsmål,-
egentlig heller ikke denne målgruppe vi søger på vores site.)

Meningen er at samle folk som tager på Langelandsfestivalen, og "lære" folk at kende inden via sitet.

Kan ikke helt få øget mit besøgstal på en ny side jeg har lavet...

Har foesøgt....
Har prøvet at søge på sites lign min og som ligger sig tæt op af, og postede nogle debat emner som ref. til min side + link til min side....men det er jo ikke den rigtige måde at gøre det på!

Hvordan kommer jeg ud til de unge uden at spamme div forums og debatter til...

Har forsøgt at få nogle store sider til at kommentere min side mne desværre uden held indtil videre.

Dertil har jeg tænkt på noger bannerbyt, men synes ikke lige det er særlig effektivt - ser hvertfald aldrig selv de der banner som svømmer rundt på div sites...

Håber der er nogen der ved hvodan dette takles.! ;)

Vh. Daniel
www.teamd.tk
Avatar billede damskemedia Nybegynder
10. maj 2003 - 19:34 #1
tilmeld dig til www.xixworld.com
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:36 #2
har selvfølgelig tilmeldt mig hvad der er at tilmedle sig af sgemaskiner. Tror jeg sammenlagt har brugt over 3 timer bare på at tilmelde min side til søgemaksiner....
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:36 #3
der var så lige en jeg manglede :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2003 - 19:40 #4
Ang. banner, tror du ikke at folk vil klikke på dit banner hvis de har interessen?
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:42 #5
hmmmmmm mener ogs banner byt er næsten meningsløst
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2003 - 19:44 #6
BTW Hvorfor har du target="_blank" på din første side ?
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:46 #7
fordi brugere kan ikke logge ind hvis sitet køre under directed teamd.tk :(

(godt set :))
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:46 #8
http://users.cybercity.dk/~bkb4930/madsen/marked.html

hmmmm godt være man skulle kigge lidt der!
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2003 - 19:50 #9
ahhh ok - noget værre rod hva' :-(
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 19:55 #10
jes...så de er en nødløsning ;)
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 20:03 #11
har lige opdaget mini mata'er er af ht...hmmmm nok os en god idé at have styr på for at få mange besøgende....
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
10. maj 2003 - 20:06 #12
der må da være nogen derude som kender lidt fiff til at promovere sine sites på den mest hensigtsmæssige måde....
Avatar billede _michael_ Nybegynder
10. maj 2003 - 23:06 #13
Bedre metatags. Søg på søgemaskineoptimering eller SEO, tilføj en robots.txt og tænk lidt mere over dine metatags, hvor mange søger eksempelvis på ordet oel?
Al respekt for dit arbejde, men hvis du skal have flere besøgende, så bør der nok være lidt mere 'kød' på sitet, før det store publikum gider at besøge siden, 43 billeder, 2 baggrundsbilleder, 1 dagbog og 6 artikler hver af cirka 5 liniers længde. Billederne er da meget sjove, men kender man ikke jeres team, så er man sådan set ligeglade med dem. Folk der besøger festival-sider, besøger dem for at finde ud af noget, bruge tiden med at læse om den og den festival, hvem der spiller, hvornår osv. Gik du lige lidt mere i dybden med den slags ting, vil der automatisk også komme flere folk.

/michael
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2003 - 23:17 #14
du kommer vel de samme steder, som dem du skal med der hen gør.. print evt nogle plakater ud med lidt lokke-info og en webadresse, og spørg så diverse steder om du må hænge en op.. der bliver de da i hvert falde set.. og der behøver det ikke kun være "nørder" der ser dem.. ;)
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
11. maj 2003 - 11:22 #15
godt perspektiv nicklasb...og til michael, så tror du har fat i noget...mange tak
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. maj 2003 - 13:29 #16
Hvorfor er der en side foran med det ene formå at man skal vente på at den loader og så klikke før man kan komme videre ind til siderne. Det er et godt billede, men ikke SÅ godt.

søgemaskiner osv tager flere uger før din registreging har nogen effekt. Hvis sådan en 'til en bestemt lejlighed' side skal ses må du gøre noget i retning af følgende:
a) lave en sej effekt, der er så sej, eller sjow, eller speciel at folk mundtligt opfordrer hinanden til at gå ind og kikke.
b) sørge for at adressen er så nem at stave at folk kan finde siden efter mundtlig anbefaling (den har i pænt iorden, delvom 'teamdruk' nok havde været bedre end 'teamd')
c) ammoncer på steder hvor målgruppen må forventes at komme. Prøv en søgning på 'Øl' om ikke i kan finde nogen websteder der er værd at få et link fra.

mvh JakobA
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
11. maj 2003 - 18:19 #17
-> JakobA...vil jeg gøre....
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
11. maj 2003 - 18:26 #18
-> JakobA...Har svaret hvofor splash scrennen (billedet) er der...står overnover. doggy82 spurgte om det samme...
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
12. maj 2003 - 15:14 #19
nicklasb, jakoba, michael_

opret lige svar så jeg kan dele ud... :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2003 - 15:20 #20
ok
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2003 - 15:23 #21
Ide:  Skrive et par fortørnede læserbreve til EB og BT om hvordan nutidens unge er helt ude i hampen, og det er for galt og se selv på www.teamd.dk hvor depraverede og håbløse de er.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2003 - 19:16 #22
jakoba -> hehe.. måske ikke lige det der ville få de rigtige besøgende til ?! eller ?!?

men svar her :D
Avatar billede _michael_ Nybegynder
12. maj 2003 - 23:02 #23
Svar her... :o)
jakoba> Hmm... Det grænser jo til decideret løgn og falsk markedsføring. :o) - Men hvad fa'en. God idé... Den må jeg selv kunne bruge... *G*
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
13. maj 2003 - 10:00 #24
hmmmm...har faktisk tænkt samme tanke. Men så skal de censurerede billede nok på alligevel :)