Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 13:36 Der er 5 kommentarer

Betatestere til webstatistik

Til tracking systemet STATTT søger jeg pt. 10 beta testere.
Så har du en hjemmeside med et rimeligt antal besøgende og er du nysgerrig efter at vide:
Hvilke sider der bliver besøgt
Hvornår din hjemmeside bliver besøgt
Hvordan de besøgende bevæger sig på din hjemmeside...
osv. osv. osv
(se http://www.stattt.dk for et lille uddrag af de muligheder du har med STATTT)

Så skynd dig at melde din side til betatesten på http://www.stattt.dk/?op=signup.

STATTT er særdeles let at installere og 100% platforms uafhængigt.

Kommentarer mv. modtages gerne her eller på mail regin(snabel-a)gaarsmand.dk

MVH
Regin
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2003 - 03:05 #1
For interesserede er det nu også muligt at se en demo af STATTT:
Tryk på "Se demo" i toppen af forsiden ( http://www.stattt.dk )
Eller brug Brugernavnet: Test
og lad kodeordet stå tomt.

NB: Dette spørgsmål lukkes ikke før det nødvendige antal betatestere er fundet.
Avatar billede xtr0 Nybegynder
10. maj 2003 - 16:18 #2
Syntes menuen ikke virker overskuelig, du burde bruge en anden skrifttype verdana evt.
på din tabel som styrer det hele putter du den her style på:
style="border-left: solid 1px #000000; border-right: solid 1px #000000; border-top: solid 1px #000000; border-bottom: solid 1px #000000;".

Sådan som jeg har set dit system under demo må jeg sige det er PERFEKT!
Fede muligheder og avanceret statistik. og fedt at der ikke er en eller anden form for reklame...
Keep Up the good work
Avatar billede dragen Nybegynder
11. maj 2003 - 14:26 #3
Du burde overveje at bruge GD i php til at lave grafer med (dvs. som automatisk genererede billed-filer) istedet for tables... det virker en smule gammeldags.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2003 - 15:17 #4
dragen>> Det kommer også når det bliver sat op på en ordentlig server.
Avatar billede dragen Nybegynder
11. maj 2003 - 17:15 #5
Ok. Ellers ganske detaljeret statistik - ikke så overskuelig, men detaljeret.