Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Undgå spam via MSN Messenger

jeg modtager en masse spam, via messenger.

Folk der kontakter mig, og vil have mig til at købe noget eller se deres webcam, osv..

kan man undgå disse spammer? eller er det bare noget man skal leve med?

jeg modtager ca 20 om dagen, og det er temmelig irriterede, jeg sætter folk på BLOK hvergang, men så kommer de bare under et nyt navn og email.. kan man ikke få et spam filter det MSN messenger? eller gøre så det KUN er folk på min contact liste der kan kontakte mig?
Avatar billede peterpeter Seniormester
09. maj 2003 - 11:49 #1
Lytter med
Avatar billede zendrac Nybegynder
09. maj 2003 - 12:01 #2
Går ud fra at du mener mails.

Ind på Hotmail, vælg "Options" til højre for Faneblad.

Vælg "Junk Mail Filter"

Under "Junk Mail Filer level" kan du så vælge Exclusive som vil gøre at kun folk du kender kommer ind i din Inbox ... så kan du vælge helt at ignorere det, eller evt. modtage det i Junk folderen.

Hvis det er i selve Messenger at du bliver spammet:
Aktiver programmet, under menupunktet Tools->Options
fanebladet Privacy og derefter aktiver at kun folk i din kontaktliste kan skrive beskeder til dig.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 12:03 #3
zendrac => nej, jeg mener IKKE mails
jeg mener folk der kontakter mig via messenger, hvor de vil have mig til at se på deres webcam eller købe noget.. lidt lige som en spam mail, bare via messenger.
Avatar billede zendrac Nybegynder
09. maj 2003 - 12:11 #4
Gentager lige nederste del af mit svar ... håber det hjælper ;)

Hvis det er i selve Messenger at du bliver spammet:
Aktiver programmet, under menupunktet Tools->Options
fanebladet Privacy og derefter aktiver at kun folk i din kontaktliste kan skrive beskeder til dig.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 12:15 #5
oki.. nu har jeg sat "All Other Users" til BLOK.. så nu håber jeg at jeg slipper for det spam..

Takker