Avatar billede whitesun Nybegynder
08. maj 2003 - 17:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Direct connect?

Hej eksperter!

Jeg skal bruge en dansk hub i direct connect... Man skal kunne komme ind med under 1gb!! Skal bruge den der slags ip så jeg kan connecte til den goe hub i skriver!

Please hjælp mig!
Med venlig hilsen

Rasmus HEnriksen // Whitesun
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2003 - 19:31 #1
Du ved godt at hvis du på Exp.dk skal finde svar, så skal det være til en HUB der ikke har NOGET som helst ulovligt på sig (og tvivler på at du finder en 100% lovlig DC hub)...

det er nemli imod exp.dk's regler at linke til/udbrede/andet der har noget som helst at gøre emd ulovlige ting, så jeg ville forslå at du lukkede spørgsmålet...

Morten
Avatar billede whitesun Nybegynder
08. maj 2003 - 20:04 #2
Ja ok...