Avatar billede billeschou Nybegynder
24. november 2000 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til nye kategorier

Hvad med nogle kategorier til brug i \"forskningsøjemed\" - f.eks. \"algoritmer\", \"software patterns\" osv.
Her kunne man så fremlægge sine egne ideer og få konstruktiv kritik fra andre af ekspertens brugere.
Med al den \"talentmasse\" der er på eksperten kunne dette vel kun frembringe noget positivt.
Avatar billede cktarget Nybegynder
24. november 2000 - 15:05 #1
Ja helt sikkert det ville være alletiders, det var i hvertfald også noget jeg kunne bruge.

mvh Kedde
Avatar billede billeschou Nybegynder
27. november 2000 - 11:28 #2
Rart endelig at få positiv respons på sine forslag ;)
Nu venter jeg bare på hvad admin har at sige...
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. november 2000 - 14:35 #3
Admin?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. november 2000 - 16:00 #4
Beklager det har taget så længe :) Dit forslag bliver skrevet på listen, til vi er klar med ny menu-struktur, OK ?!
Avatar billede billeschou Nybegynder
01. december 2000 - 11:54 #5
helt i orden :)
Avatar billede jalle76 Nybegynder
16. august 2001 - 15:07 #6
Er det mig der er dum, eller er den ikke kommet på endnu?