Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 00:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

bitmap til avi.. mangler et godt program

Jeg er ved at lave en cs film, og mangler et godt program, som skal kunne lave de bitmap til avi, jeg har prøvet Windows Movie Maker, men det er ikke så godt, hvilke programmer kan i anbefale??
Avatar billede popsy Novice
08. maj 2003 - 01:08 #1
Avatar billede popsy Novice
08. maj 2003 - 01:11 #2
Hmm, linksene på siden virker åbenbart ikke længere, bare se bort fra mit svar, sorry.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 02:05 #3
poopsy-> dit links virker fortrinlig, og det ser godt ud.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 02:21 #4
popsy  kender godt den hjemmeside, men det program sucks :D Det jeg mangler et super godt program...

Ps. hvis programmet koster penge, så skal det også være super godt ;D
Avatar billede runej Nybegynder
08. maj 2003 - 11:26 #5
Jeg kan anbefale Quicktime Pro (29$), hvis du sidder med en Image Sekvens hvor billederne er nummereret fortløbende.
Det er super enkelt. Du finder den mappe du har billederne liggende i. Vælg Open Image Sekvens, fra file menuen. Så hiver QT pro alle billederne ind og lægger dem på en tidslinie, herefter kan du eksportere din film som en avi, i DV kvalitet. (Kvaliteten kan selvføligelig ikke blive bedre end den kvalitet billederne har) RuneJ
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:26 #6
runej Tak for, skal lige snakke med en ven om at splejse programmet. :D
Avatar billede runej Nybegynder
08. maj 2003 - 15:13 #7
Quicktime pro, kan også bruges til ufattelig mange andre ting. Du kan f.eks også gå den anden vej. Sidder du med et stykke film, du gerne vil have et billede fra, kan du eksportere det enkelte billede eller be' QT Pro om at lave en hel imagesekvens. Du kan endvidere komprimere dine film til nettet med QT, både avi og mov. RuneJ
Avatar billede impulze Nybegynder
08. maj 2003 - 15:19 #8
Hent denne:
http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jhtml#product=42
Premiere er et godt program til det som du skal lave!
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
11. maj 2003 - 23:09 #9
du skal hente virtualDub: www.virtualdub.org

Den kan når du trykker "file-->Open" åbne sekvenser med billeder hvis du vælger "Image Sequence"

Så skal du bare vælge en Framerate under "Video-->Framerate" 25 eller 29,97 er sikkert fint (ved ik lige hvordan CS capture billederne men du burde kunne se det)