Avatar billede damskemedia Nybegynder
07. maj 2003 - 01:50 Der er 2 kommentarer

Hvem kan lave et admin system i php?

Jeg søger en der kan lave et lille adminsystem. Systemet skal indehode:

1.    Admin login (ikke bruger login)
2.    Oprette/Slette/Ændre sider online
3.    Man skal kunne tilslutte/Fjerne moduler let ( en maillings list, banner system, et postkort system alt efter hvad der skal laves i fremtiden)
4.    Admin skal kunne skrive på nye sider der oprettes både alm. Tekst & html. Hvis der ikke bruges html skal der kunne indsættes billeder på mange måder ( Højer, center o.s.v)
5.    Oversigt over oprettet sider & kategorier i overskulig måde.
6.    Efter opload af nye/slettet & ændret sider skal den selv opdater.
7.    Den skal kunne lave 1 hoved kategori og 3-4 under kategorier.
8.    Der skal være indbygget et kontakt formular der kan til og frameldes.

Jeg skal gøre opmærksom på at dette er første trin i admin systemet og der vil komme mere og den der bygger dette (og gør det godt) ville også få den glæde af at lave alt til systemet i fremtiden.

Betaling en selvfølge. Kom med nogle tilbud.
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2003 - 03:42 #1
jvf: http://www.eksperten.dk/spm/348927
Du må nok forvente en vis mistro når du ikke bakker din seriøsitet op med klar identifikation og adresse hvor du kan findes.

mvh JakobA
Avatar billede damskemedia Nybegynder
07. maj 2003 - 11:31 #2
Ja da sådanne noget lort.

Email: damslund@tiscali.dk