Avatar billede dly Nybegynder
06. maj 2003 - 23:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send MMS (farvebilled besked) til mobil?

Hey!
Jeg har lavet et billede i Illustrator som jeg gerne vil have over til min telefon (nokia 6610)
Jeg har en bærbar med inferød, men hvordan får jeg den over til min mobil?
Hvilke mål (pixels) skal en MMS-besked have?
Avatar billede human Nybegynder
07. maj 2003 - 00:00 #1
128*128
Avatar billede dly Nybegynder
07. maj 2003 - 00:01 #2
Hvordan sender jeg det?????????????
Avatar billede human Nybegynder
07. maj 2003 - 00:03 #3
Du skal have softwaren til din mobil tlf, som formentlig fulgte med da du købte den.
Avatar billede human Nybegynder
07. maj 2003 - 00:04 #4
Eller skal du uploade dit billede til en server med WAP. Så kan du downloade det igennem WAP. Det er også en mulighed.

Vi kan fx smække det op på min WAP server, så kan du hente det derfra.