Avatar billede tafell Nybegynder
06. maj 2003 - 12:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP Siden bliver ikke større/mindre ved forskellige opløsninge

Nå man laver en hjemmeside i en opløsning 1024 * 768 så ser det jo meget godt ud og alt skal være som det skal være, men er der en anden der åbner den i en anden skærmopløsning ser det jo helt forkert ud, hvad gør man så ved brug af forskellige skærmopløsninger , at så det ser ens ud  ??????????

er der nogle der er så dygtige at de kan hjælpe mig?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
06. maj 2003 - 12:04 #1
har du kildekoden til den, eller et link det er lidt nemmere hvis man har det.
Avatar billede tafell Nybegynder
06. maj 2003 - 12:05 #2
Avatar billede morten_leth Nybegynder
06. maj 2003 - 12:11 #3
godmorgen mand... jeg sidder her og sover..... det er jo lavet i dreamviewer og det har jeg ikke lige så meget forstand på... sorry... kunne måske have hjulpet dig hvis det var ren html... men det kan jeg ikke nu... sorry endnu engang...
Avatar billede tafell Nybegynder
06. maj 2003 - 12:13 #4
jamen man kan jo godt skrive i html & i javaskrift, hvis det kan  hjælpe?
Avatar billede haunted Nybegynder
06. maj 2003 - 12:14 #5
<frameset rows="134,640" cols="*" bordercolor="#000000" frameborder="NO">

laves om til ...

<frameset rows="134,*" cols="*" bordercolor="#000000" frameborder="NO">

Derved resizer den ikke top framen og den burde blive liggende fast også når du skifter skærmopløsning.
Avatar billede haunted Nybegynder
06. maj 2003 - 12:21 #6
Hvis det altså er det der er problemet.

cols="*" kan du iøvrigt også slette...
Avatar billede tafell Nybegynder
17. marts 2004 - 14:05 #7
så kan det også være lige meget