Avatar billede knaasfis Nybegynder
04. maj 2003 - 16:49 Der er 2 kommentarer

videoredigering

Hvorfor? vil min computer ikke kendes ved mit videokamera (sony pc101). Når jeg bruger et videoredigeringsprogram ser det kameraet og jeg får lov til at kommunikere med kameraet gennem computeren, men når jeg starter med at rippe går der et par sek. og vupti computeren taber kontakten med kameraet. Der når aldrig at komme et billed/lyd på skærmen.
Avatar billede fido82 Nybegynder
04. maj 2003 - 20:57 #1
hvilket videokort har du ?
Mere info om din computer ? Hvilke programmer prøver du med ?
Avatar billede knaasfis Nybegynder
07. juni 2003 - 14:33 #2
Jeg har prøvet med alle programmer og der er ingen gevinst. Videokortet er et billigt noname 3xIEEE1394 Firewire-kort.
Det sjove er at det fungere fint på en anden computer med et bundkort svarende til mit. Jeg har også prøvet andre videokort på min maskine og de fungerer fint, så det er lidt af en gåde hvorfor mit videokort ikke vil på min computer...