Avatar billede cax Nybegynder
04. maj 2003 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wallpapers

jeg kunne godt bruge et program der er nemt og gå til, jeg skal bruge det til og lave wallpapers i.
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2003 - 17:07 #1
Hmmm Photoshop er nok det bedste billedbehandlingsprogram der findes, om det er let at gå til kan man diskutere, der er masser af hjælp at hente både her på E og på nettet i form at tutorials og ander. Desværre koster photoshop en del, men er alle pengene værd.

Paint shop pro er lidt billigere og der findes også gratis løsninger.

Du skal simpelthen have fat i et billedbehandlingsprogram
Avatar billede benny.dk Nybegynder
04. maj 2003 - 21:27 #2
Jeg var ikke klar over at man i mIRC kan lave wallpapers. Kan du ikek fortælle hvordan og hvad man kan bruge det til?
Avatar billede ducks Nybegynder
06. maj 2003 - 05:52 #3
Tryk på ikonet oppe i venstre hjørne -> background -> select det vidst det tætteste på mIRC kommer på wallpapers.

benny.dk: du kan sikkert få en dll til at kunne lave et lille tegneprogram i mIRC ;)