Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 18:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke få min klokke tilbage!?!?!?

ja det lyder nemt, men det er det IKKE...
Jeg har prøvet at gå ind i kontrolpanel og i den der hedder Proceslinje og menuenstart....
Men selv om jeg slår den til dur det IKKE....

Jeg havde instaleret winstep lige før som jeg så afinstalerede fordi det var kedeligt... kan det være den der har fjernet den???

Winstep er et program man kan få seje temaér i... til dem der ikke ved det...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 18:58 #1
Lige noget mere....: jeg kan heller ikke se de ikoner nede ved menu baren hvor osse klokken osse skulle være... der hvor IRC ligger sig når man minimer !
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 19:02 #2
***Haster*** Jeg skal da kunne bruge IRC !!! KOM NU
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 19:18 #3
Jeg troede ´man kunne få et svar her:_  men  Jeg vil gerne give flere point´s hvis der er en DER SVARER !!!
Avatar billede raggie Nybegynder
03. maj 2003 - 19:22 #4
Prøv Systemgendannelse, hvis det er aktiveret. Start > (Alle) programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Systemgendannelse.
Avatar billede raggie Nybegynder
03. maj 2003 - 19:25 #5
... eller en reperation af Windows XP.
Avatar billede raggie Nybegynder
03. maj 2003 - 19:27 #6
Reperation af XP:

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 19:33 #7
ok jeg fatter har af det der reperation.... ting.... så jeg prøver at genstarte (har ikke gjordt fordi brændte dvd)
Tak for dit svar prøver det andet hvis det ene ikke dur
Avatar billede zooldk Nybegynder
03. maj 2003 - 20:20 #8
Check, at processen "systray" kører i task manager.

Hvis ikke, så gå i registry, HKEY_local machine, software, microsoft, windows, currentversion, run, og check, at systray er med der. Hvis ikke, så tilføg Dword systray, skal pege på systray.exe (er i path, så du behøver ikke fuldstændig sti)

Held&lykke

ZoolDK
Avatar billede kobe14 Nybegynder
03. maj 2003 - 20:51 #9
Du må gerne... forklare lidt bedre... jeg er ikke windown xp nørdt!
Avatar billede raggie Nybegynder
03. maj 2003 - 20:54 #10
kobe14 - Virkede det?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
04. maj 2003 - 16:18 #11
Ja at genstarte hehe....jeg kunne jo ikke genstarte når jeg rippede dvd..så...tror det er fair at ingen for point´s i dette her spørgsmål`?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
05. maj 2003 - 09:09 #12
Så må det være fair...hvis ingen siger noget