Avatar billede jes_falk Praktikant
03. maj 2003 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gemme og hente filer

Det er på det seneste blevet meget tidkrævende at hente og gemme/lukke filer i wp. Hvad kan det skyldes, og hvad kan man evt. gøre ved det?
Avatar billede casch Nybegynder
03. maj 2003 - 23:35 #1
hvor meget plads har du tilbage på harddisken? Måske er den ved at være fuld eller den er meget fragmenteret
Avatar billede Beach Mester
04. maj 2003 - 02:40 #2
Hvis du kører WP under en Windows, tja så her casch ret, der er ved at være fyldt op med old-stuff:-(
Løsning 1: Defragmenter alle dine harddiske - Start, programmer, tilbehør, system...
Løsning 2: Gem alle dine WP filer (breve) på en cd/diskette eller... Afinstaller WP, Defragmenter alle dine diske og geninstaller derefter WP. Når det er klares kan du flytte alle dine WP filer tilbage igen...
Løsning 3: Formater alle dine harddiske efter at du har taget backup af alle de filer du vil gemme. Geninstaller Windows, WP og alle de andre programer du bruger....

Den sidste løsning er klart den bedste, men det kræver desvære også en del mere fodarnejde end den første.

//Beach
Avatar billede jes_falk Praktikant
04. maj 2003 - 09:31 #3
Harddisken er ikke fyldt op og er for nylig blevet defragmenteret.
Jeg tror, det er værd at prøve at afinstallere og geninstallere WP.
Tak for tip´et.
Avatar billede Beach Mester
05. maj 2003 - 00:06 #4
Selv tak.
En lille fodnote.
Sæt din maskine til at defragmentere mindst en gang om ugen. Det kan altid kun gøre din maskine hurtigere i alle programmer.
Jeg gør det selv en gang i døgnet, men bruger også maskinen meget.

//Beach