Avatar billede nissen18 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB "kasse" til harddisk

Jeg har en 80Gb harddisk siddende i min stationær, men da at jeg regner med at købe en ny bærbar computer vil jeg gerne have mulighed for at koble min 80Gb harddisk til denne. Jeg har hørt snak om at man kan få en "kasse" hvor man ligger sin harddisk ned i og kobler den til computeren med USB stik. Hvor køber man den henne? Evt. nogen gode råd med på vejen... pris, mærke, hvor kvalitet skal man gå efter, osv.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:54 #1
Det er også rigtigt. Disse "kasser" er i dag næsten alle ens, så det er prisen der er afgørende også selvfølgelig design. Jeg har angivet et link nedenstående, men du kan sikkert finde flere eksempler på www.edbpriser.dk

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=425023&ref=edbpriser
Avatar billede nupo Nybegynder
02. maj 2003 - 19:55 #2
Hej.......
T Hansen har en til ca 600 kr , fin lille kasse , se her :http://www.thansen.dk/product.asp?c=138956745&n=496908102&pn=674363071
MEN jeg kunne ikke få den til at køre ordenligt på usb 2,0 , ved usb 1,1 kørte den perfekt.Det kørte ok på usb 2,0 hos en ven ????.
Jeg har selv en Maxtor 120 GB , som er købt "færdig bygget" og den køre rigtigt godt. Hos www.shg.dk har de også en , men kvaliteten af den ved jeg ikke noget om.
Mvh Nupo.........
Avatar billede nissen18 Nybegynder
02. maj 2003 - 20:07 #3
mange tak...:D
Avatar billede nupo Nybegynder
03. maj 2003 - 16:38 #4
Hej..........
Der er også et par stykker her : http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/scan/fi=products/st=db/co=yes/sf=category/se=Harddisk%20Cases.html?id=eE6uVVjr
Hvis du får købt en , vil jeg meget gerne høre lidt om den , hvis du gider ;o)))
Mvh Nupo........