Avatar billede jacobhu Nybegynder
02. maj 2003 - 11:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Guide til ISS

Er der nogle som kender en guide til MS ISS server.
Gerne hvordan man konfigurer og administrere den
Avatar billede jacobhu Nybegynder
02. maj 2003 - 12:03 #3
Jeg har lidt bøvl med at få adgang til FTP sitet, hvor skal man give læse rettgheder for at få adgang. Skal det være på FTProot eller......hvor
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. maj 2003 - 13:15 #4
Nu har jeg ikke FTP installeret på min IIS, men du sætter rettighederne samme sted som du sætter rettighederne til default website. Inde under Internet Information service manageren lige under default website (hedder det mon Default FTP ....)
Avatar billede jacobhu Nybegynder
03. maj 2003 - 11:07 #5
Hvad hvis ISS serveren er medlem af et domaine eller er PDC kan det give problemer ?...