Avatar billede kissinger Nybegynder
01. maj 2003 - 19:18 Der er 8 kommentarer

messinger

hej :) vi er et par stykker der bruge Messinger,
jeg har speedstream 2601(abon. hos TDC) der er fuldt opent, og adligevel har jeg problemer med at sende en fil til ham samt andre, men ikke dem til mig, ligeledes giver det nogle problemer ved spil, nogle der kan hjælpe
Han/de kan godt sende indbyrdesuden mig

på forhånd tak
      Kissinger
Avatar billede ms20 Nybegynder
01. maj 2003 - 19:28 #1
hvilken firewall har du?
Avatar billede kissinger Nybegynder
01. maj 2003 - 21:20 #2
Ved entelig ikke hvilken firewall,
med den skulle vel entelig være i speedstream 2601, og som de siger ved TDC er den piv opent, men du jeg måske skal have en anden og hvordan det?
jeg er lidt lorst hvad inet,opkobling ang
Avatar billede kissinger Nybegynder
01. maj 2003 - 21:22 #3
Ved entelig ikke hvilken firewall,
med den skulle vel entelig være i speedstream 2601, og som de siger ved TDC er den piv opent, mener du jeg måske skal have en anden og hvordan det?
jeg er lidt lorst hvad inet,opkobling ang
Avatar billede gifle Nybegynder
02. maj 2003 - 08:28 #4
Bruger du XP? Så måske:
Prøv at deaktivere den indbyggede firewall i XP.
Højreklik på netværkssteder -> egenskaber, højreklik på din firbindelse -> egenskaber, så skal du over på fanebladet avanceret, der kan du deaktivere den indbyggede firewall.
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. maj 2003 - 13:20 #5
nå?
Avatar billede gifle Nybegynder
16. maj 2003 - 14:48 #6
kissinger> Har du fået det til at virke?
Avatar billede ms20 Nybegynder
11. juni 2003 - 20:53 #7
Jeg har en god ide....

Hvad med at lukke spørgsmålet? :)
Avatar billede gifle Nybegynder
03. juli 2003 - 13:57 #8
Vi hører da sikkert ikke mere til kissinger .......

Eller gøt vi? I så fald ville det da være en ide at komme med lidt tilbagemelding, eller blot lukke spørgsmålet.