Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 17:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Pegefølsomme knapper fungerer ikke i browser

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage 2002 - eget design. Jeg har brugt Frontpage til at indsætte pegefølsomme knapper. Det virker fint, når jeg ser dem i min egen browser, men da jeg åbnede siden på en anden PC (også med med Win XP) blev knapperne slet ikke vist. Hvorfor mon??
Avatar billede kr-data Nybegynder
01. maj 2003 - 17:26 #1
et godt råd HOLD DIG LANGT FRA FRONTPAGE, det STINKER til webdesig, hvis du endelig skal bruge et program så brug da fro satan Dreamweaver, mit råd er at bruge notepad eller Stones Webwriter
Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 17:30 #2
Skal jeg være helt ærlig, kan jeg ikke bruge dette svar til en dyt.
Avatar billede kr-data Nybegynder
01. maj 2003 - 17:34 #3
prøv at indstallere java på computeren, men det du kan bruge det til er at det er på høje tid at skifte!
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2003 - 18:53 #4
Lad mig få et link, så kigger jeg på det.

kr-data>>> bare fordi du har dårlige erfaringer med eller ikke kan finde ud af at bruge FP som det endnu engang er, kan du ikke tillade dig at svine det til (og dermed alle de tilfredse brugere af FP). Jeg vil give dig ret i at lærdom i html o.s.v. er en god ting, hvor man så kan kombinere tingene. Men dette gælder for ALLE WYSIWYG-editorer.
Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 20:03 #5
Du finder hjemmesiden på frost.hafnet.dk
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2003 - 20:48 #6
kan ikke finde siden
Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 20:51 #7
der skal ikke www foran.
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2003 - 20:57 #8
De virker fint hos mig. Benytter IE6.0
Farven skifter fra mørkeblå til lyseblå når pilen går hen over knapperne.
Der er intet galt hos dig og mig, så det må være en fejl hos "den anden"
Måske er hans/hendes sikkerhedsniveau sat til meget høj
Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 21:02 #9
Jeg tjekker lige gennem et par venner også. Men meget tyder på, du har ret i, at det er en fejl hos tredje-mand. Tak seriøs hjælp. Det er din slags der gør Eksperten til en guldgrube for os amatører. :-)
Avatar billede janfrost Nybegynder
01. maj 2003 - 21:16 #10
Du skal have dine points, catbody, så jeg synes, du skal trykke på "svar".
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2003 - 21:27 #11
svar
Avatar billede nakita Nybegynder
01. maj 2003 - 23:34 #12
Hvis man bruger Netscape og ikke har hentet java-understørrelsen, så virker pegefølsomme knapper ikke deri, så ser du kun nogle grå firkanter, som du ikke kan navigere i.

Samtidig skal din webserver selvfølgelig understøtte Front Page.
Avatar billede kr-data Nybegynder
02. maj 2003 - 08:15 #13
Dålige erfaringer, prøv at kigge på koderne, og ikke minds design, jeg tør ikke sige om du i dit tilfælde laver det pænt, men fakta om FP er: Det let at lave, men svært at få pænt... alt for svært!
Avatar billede stry Nybegynder
02. maj 2003 - 19:30 #14
Jeg undrer mig såre over at kr-data deltager i en kategori for et program som han/hun helt tydeligt ikke synes om, men sådan er der jo så meget, undtaget når man får sin løn, så er der så lidt :-)
Avatar billede kr-data Nybegynder
05. maj 2003 - 09:08 #15
He he, jeg så spørgsmålet i senest oprettede!

Og for det næste lad være med at bruge java-apletter (som FP pegfølsomme er) hvis du kan undgå dem.... bare af hensyn til at spare brugeren for (efter min mening) unødvændigt arbejde.