Avatar billede bobbit Nybegynder
01. maj 2003 - 16:52 Der er 4 kommentarer

Sygt crash=mærkelig font

hej
har lige haft det vildeste crash, som giver sig udslag i en mærkelig font der indeholder små firkanter, vinkler, skrå streger, boller osv. i stedet for almindelig skrift på min comp. Det gør det temmeligt svært at finde rundt. Kan jeg ændre fonten i "systemer"? Jeg kører med XP. Ved eventuelle svar; husk på jeg kan ikke læse fanebladene, så ikoner, tal og cirkaplaceringer er nok bedst...
hmmm
Avatar billede dk_akj Nybegynder
01. maj 2003 - 17:08 #1
Og hvilken sybase server har du installeret ??

//akj
Avatar billede bobbit Nybegynder
01. maj 2003 - 17:40 #2
Det var et tilfælde at jeg havnede i katagorien sybase; jeg kan ikke læse katagorierne, så jeg trykkede bare på en tilfældig...
det mystixe er at jeg her godt ka læse dit svar, men fx texten under mine ikoner på skrivebordet er den mærkelige skrifttype..
Avatar billede dk_akj Nybegynder
01. maj 2003 - 18:01 #3
Prøv at boote på din XP cd og vælg "Reparer installation"

//akj
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juli 2003 - 07:32 #4
Lukketid...

//akj