Avatar billede garfildkat Nybegynder
29. april 2003 - 19:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp server

jeg har en kammarat der bor på et kolegie han kan ikke loge på men ftp server han får en feglforbindelse
og på min server står der at han logger ind som anonymous

hvad skal han gører for at loge på
han sider bag en firewall
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2003 - 19:32 #1
Det er sikkert firewallen der lukker for ftp trafik, det ville jeg gøre hvis det var min firewall. Han skal kontakte firewall administratoren for at høre om der kan gøres noget
Avatar billede baziez Nybegynder
03. juni 2003 - 23:40 #2
Det at du kan se at han er ved at logge ind som anonymous kan betyde at han bruger en forkert klient til ftp. prøv leach ftp klienten den er meget bedere end en browser. hvis han vil blive ved at bruge l*** windows programmer som explorer kan han logge ind med:

ftp://bruger:password@server/