Avatar billede zvansen Nybegynder
29. april 2003 - 11:10 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Dual monitor, hvilket gfx kort?

hey..

Jeg står og gerne vil have dual monitor til min computer, nu jeg har et par skærme stående..

Problemet er i og for sig ikke at finde en grafikkort der kan køre dualmonitor da Maxtor da har lavet nogle stykker.

Men jeg sidder ikke kun i mit windows og leger med programmer, jeg spiller også engang imellem. Jeg er skam ikke den hardcore gamer der går voldsomt op i fps osv. men selvølgelig vil jeg da have noget ordentlig, som også er lidt 'fremtidssikret' nu det alligevel kan blive en dyr investering. Spillene jeg spiller, hvis jeg spiller er 3D spil, såsom CS, Ghost recon, jk2 osv osv.. Selvfølgelig er der andet, men det er jo nok 3D spillene der kræver noget kvalitet.

Og der kommer jo vilder og vildere grafik i spil, så derfor skal kortet da også gerne kunne trække de kommende mange spil..

Jeg har ikke nogen pris græsen lige nu da jeg kun lige overvejer ideen, men jeg ville lige høre herinde hvad prisklasse det ville ligge i, hvis der overhovedet er sådan et kort ;)

tak
Avatar billede scb Praktikant
29. april 2003 - 11:12 #1
Hvis du har et PCI grafikkort i overskud kan du sansynligvis putte det i, sammen med det grafikkort du har nu.
-SCB
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2003 - 11:16 #2
Du kan købe et geforce4TI4200 med VGA og DVI udgang
Avatar billede lynet Nybegynder
29. april 2003 - 12:04 #3
radeon 9500 pro er et virkelig godt fremtidssikret kort som vil holde dig på den pæne side af dine fps i de næste 2år(man kan jo aldrig vide)

http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=25100862

Kan kun anbefales!
Avatar billede zvansen Nybegynder
30. april 2003 - 10:26 #4
okay.. ikke flere ??

jeg undersøger lige kortene i har nævnt og ser om der evt kommer andre forslag..

men tak indtil videre :)
Avatar billede krusell Nybegynder
03. maj 2003 - 16:36 #5
Det med den pæne side af FSP i 2 år, er vist en røver  :)
Tror ikke der er nogæe graffikkort, der reelt kan holde i 2 år.
Men radeon er en god familie. Du kan avt. også kigge på 9700 serien.
Den er en del kraftigere
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2003 - 18:36 #6
okay... deler pointene..

tak for forslagene.. :)