Avatar billede sbay Nybegynder
29. april 2003 - 10:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug af $REF værdien fra et dokument

Hejsa

Jeg vil mægtig gerne brúge værdien af feltet $REF i et view, men det kan jeg ikke umiddelbart komme til. Nogle forslag?????
Avatar billede jogii Nybegynder
29. april 2003 - 10:59 #1
@Text($REF) burde virke.
//Jörg
Avatar billede sbay Nybegynder
29. april 2003 - 11:08 #2
Det er da så'en det er!

Hvis jeg så vil bruge den i min scriptkode der vælger fra viewet, hvordan kan jeg så hente den??

doc.$REF????
Avatar billede jogii Nybegynder
29. april 2003 - 11:14 #3
Hvis du har fået fat i dokumentet via en oversigtsfunktion, så kan du hente kolonneværdien via doc.ColumnValues( <kolonnenummer_startende_med_0> ). Det er umiddelbart det hurtigste (performancemæssigt, da data hentes direkte fra indekset og ikke fra selve dokumentet)
Avatar billede sbay Nybegynder
29. april 2003 - 11:16 #4
ok takker mange gange!