Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. april 2003 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kun mail-grupper/personer i names.nsf

Findes der i administratoren (5.011) en fiks mulighed, så det kun er mailgrupper/personer der vises i names.nsf (og fx. ikke aclgrupper) ?
Avatar billede jogii Nybegynder
28. april 2003 - 18:56 #1
Der findes muligheder, men de er ikke fikse.
//Jörg
Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. april 2003 - 19:03 #2
Okay. Så drop det fikse og lad mig høre mulighederne. (ikke ændring af viewselection o.lign. i names.nsf - admin vil ikke lade mig kode i names.nsf - derfor skal det være via administratoren)
Avatar billede jogii Nybegynder
28. april 2003 - 20:09 #3
Nå på den måde :-(
Prøv evt. at anvende Directory Assistance, hvor I placerer nogle grupper i den ene adressebog og nogle andre i en anden.
//Jörg
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2003 - 13:26 #4
En anden mulighed er at prefixe gruppenavne. Jeg anvender selv # og $ for at angive Infrastruktur-grupper og Sikkerhedsgrupper.

Disse to tegn har følgende virkemåde:
I oversigter placerer disse grupper sig nederst
I ACL placerer de sig øverst.
Brugerne plejer at holder nallerne fra dem fordi de ser så "tekniske" ud.
//Jörg
Avatar billede mmmtm Nybegynder
22. maj 2003 - 21:55 #5
Prefix er helt klart de 30 point værd!.
Takker.