Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 19:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

låne / købe

hej er der en der ville låne mig en kort læser til en olympus c-300 digital kamera,da jeg har et problem og har kun brug for at bruge kortlæser en gang
hilsen jan fra herlev 2730
Avatar billede Beach Mester
27. april 2003 - 19:43 #1
Tja, du kan da hente en i Roskilde:-)

//Beach
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 19:48 #2
må jeg låne/købe ? hvis låne er det måske nemmer at jeg tager programmet med til dig og så prøver det hos dig
hilsen jan
Avatar billede Beach Mester
27. april 2003 - 19:50 #3
Hvilket program?

//Beach
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 19:51 #4
et program som kan hente filer på chipen som jeg har kommet til, at slette
Avatar billede Beach Mester
27. april 2003 - 19:55 #5
Jeg er godt nok ikke meget for at få fremmede programmer ind på mine maskiner, så det er nok bedst at du låner kortlæseren med:-)
Min kortlæser kan læse på måde SmartMedia og Flash kort og den kører USB.

//Beach
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 20:03 #6
det er ok jeg kan tage en bærebar med så vi kan måske klare det sammen aften hvis du gider ringer du til mig 4494 1524
Avatar billede Beach Mester
27. april 2003 - 20:09 #7
Finder lige ud af noget senere. Maden er lige blevet sat på bordet;-)

//Beach
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 20:30 #8
velbekommen jeg vil prøve at gå ned i den butik som jeg købte kameraet og spøree om jeg må lån deres kort læser kone ide .du skal også have dine poin
Avatar billede Beach Mester
27. april 2003 - 21:03 #9
???
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. april 2003 - 00:33 #10
lol jmajvig du har vist misforstået hvordan point givningen fungerer.
Du er kommet til at gi' dem til dig selv. :-)

Men det gør nok ikke så meget, så bare glem det. Med mindre beach altså brokker sig helt vildt - men det gør han nok ikke.
Avatar billede Beach Mester
28. april 2003 - 00:48 #11
Nej, jeg brokker mig næsten aldrig:-)
Men vi finder jo nok ud af noget hvis han _vil_ låne!
--->jmajvig--->
Du kan jo kontakte mig på admin@freéstyle.dk hvis du finder ud af at du vil komme forbi og låne dyret!

//Beach
Avatar billede jmajvig Nybegynder
28. april 2003 - 18:17 #12
den email virker ikke hilsen jan
Avatar billede Beach Mester
28. april 2003 - 19:17 #13
Ups.... Der må være smuttet en lille ->´<- Apostrof ind over det ene e:-)
Prøv den her: admin@freestyle.dk
Så skulle den være der:-)

//Beach