Avatar billede nibze Nybegynder
26. april 2003 - 23:55 Der er 29 kommentarer

søster sider til toe.dk???(eksperter!!!)(200 points)

nogle der kan hjælpe mig med at finde en af de sider hvor man kan se billederne af modellerne fra toe.dk(kan ikke ses fra en net formindeslse i dk)

er måske ret sværdt og kan ikke selv se hvordan det skal kunne lade sig gøre at finde dem! men i har jo nogle skjulte evner her!
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 00:01 #1
Hmm, jeg kan fint se de søde piger! :P
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 00:03 #2
tjahhh...... det kan jeg da også.... men hvordan vil de garantere, at de ikke kan ses fra danmark på internettet? Man kan da bare gå igennem en anonym server.
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:12 #3
Det er sikkert betalingssider de ligger billederne ind på. Hvor man så skal bruge sit kreditkort til at komme ind.
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 00:14 #4
Jamen der er da ingen betalingsside, jeg kan da gå direkte ind og se dem. Synes iøvrigt det er en mærkelig tanke, at danskere ikke skulle kunne se en side, som er skrevet på dansk? :) Hvor har du den ide fra?
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:16 #5
Jeg tror han mener de sider hvor billederne bliver offentliggjort.
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 00:19 #6
nåh ok, på den måde.
Men det er jo nok ikke nemt at finde, da de jo nok ikke bliver offentliggjort under Toe's navn.
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 00:20 #7
popsy>> der tror jeg du har ret, det er nok det største problem :)
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 00:22 #8
men på den anden side vil de jo gerne tjene penge, så nibze kan jo bare ringe til dem og spørge *lol*
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:23 #9
For at finde de billeder skal man nok bruge en urimelig intelligent "billedeparser" som kan scanne billeder og genkende personen!
Også skal den "bare" kunne snyde sig igennem diverse former for password beskyttelser og lign.! :D
Avatar billede popsy Novice
27. april 2003 - 00:24 #10
:) Ikke nemt...
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:25 #11
Nej, jeg tror man ville blive meget rig, hvis man kunne lave et sådan program. :)
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 00:26 #12
jeg tror også det er rimelig håbløst at finde dem på nettet. Det er nemmere at kontakte dem og spørge hvor de kan ses. De lever jo af det!
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:28 #13
Det tror jeg ikke man ville få noget ud af. De har jo skrevet at billederne ikke vil være tilgænelig for danskere medmindre modellerne selv giver tilladelse.
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 00:31 #14
man har vel en rig onkel i amerika!  :)
Avatar billede chrisrj Forsker
27. april 2003 - 00:32 #15
He he...
Avatar billede nibze Nybegynder
27. april 2003 - 00:51 #16
det er jo ikke alle billederne man kan se på siden!!!... skal snart til sverige der havde jeg tænkt mig at kikke dem nærmere ud!
Avatar billede raffar Juniormester
27. april 2003 - 02:49 #17
Spørg på US net... der er der en del der ved en masse om dette emne!
Avatar billede nibze Nybegynder
27. april 2003 - 11:59 #18
og hvad er US net???
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. april 2003 - 13:47 #19
nååå det er på den måde de amerikanske porno pay-sites får deres billeder ;-)
Avatar billede raffar Juniormester
27. april 2003 - 13:51 #20
Nyhedsgrupper. de kan f.eks. hentes ind i Outlook Express e.l. far news.tele.dk
Derefter kan du bare søge efter de relevante grupper der omhandler dette emne. Du kan også se US net u/binaries på http://www.google.com/grphp
Du se et eksempel fra dk.*** grupper her http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&group=dk
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. april 2003 - 13:55 #21
Det er jo umuligt at finde de billeder.
De ender jo på en eller anden pay-site ude i den store verden.

- Men der er jo masser af fisk i havet ;-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. april 2003 - 13:55 #22
"jo" count = 3
Avatar billede raffar Juniormester
27. april 2003 - 15:14 #23
doggy82 > man kunnne måske sætte samme spg. frem i en af grupperne med henvisinig til hjemmesiden! Måske der var en der kendt lidt til deres sites.
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2003 - 00:17 #24
Lukketid
Avatar billede raffar Juniormester
06. maj 2003 - 02:00 #25
nibze >  Mens du er i gang så luk venligst resten af dine gamle spørgsmål. Du har p.t. 6 åbne foruden dette. Du kan ikke vente at folk gider hjælpe dig i fremtiden hvis du ikke lukker dine spørgsmål.
Du finder en oversigt over dem her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nibze&option=22
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 03:02 #26
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:42 #27
Lukketid!
Avatar billede raffar Juniormester
09. november 2003 - 13:42 #28
Hmmm  hvilken sløvhed :)
Avatar billede raffar Juniormester
27. december 2003 - 15:30 #29
Hvis du vil have folk til at hjælpe må du i det mindste lukke dine spørgsmål når der er gået svar ind!
Så venligst luk dine gamle spørgsmål!