Avatar billede konyher Nybegynder
25. april 2003 - 22:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

mit portfolio ..+ ++ ...! >:!+

Will ved sq ikke om det er point var det her min 30 points til den med flest fjel hehe :D

Ej ok....

Hvad synes i gode/dårlig ting måske ideer til andet eller mere / work?

Will cya m8's
Avatar billede mads1987 Nybegynder
25. april 2003 - 22:41 #1
Hmm? Sort..
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 22:42 #2
øøh what?
Avatar billede melange Nybegynder
25. april 2003 - 22:56 #3
her mangler vist et link :)
og så er det ikke nødvendigt at prøve at spille sej med smarte overskrifter, det er kun irriterende.
Avatar billede abpdk Nybegynder
25. april 2003 - 23:00 #4
Der mangler da vist mere end et link hva'!
Sjældent har jeg set en SÅ uforståelig spørgsmålstekst.
Avatar billede smooth Nybegynder
26. april 2003 - 00:22 #5
Få dig et liv !! Hvad snakker du om ??

Der kom en bil, en ko sagde wof wof i mens en kat var ved at flyve over til en sø, hvor supermand er i gang med at skrive en dansk stil til en tysk opgave. Der efter kom der en blok DDR ram og vil hoppe op i en glas med en skod P4 proccessor..

Hvad synes I om min side ??
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 00:33 #6
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 00:35 #7
+ smooth fyr nogen flere hardcore rim af :D hehe yeah sorry igen
Avatar billede smooth Nybegynder
26. april 2003 - 00:45 #8
1. Total syg mus markør du har der ;D hehe
men det er lidt trist at den ikke skifter ved links. Jeg har nu været i gang , men at klikke på hele siden, efter at jeg troede at man kunne klikke der. Normalt kommer der en hånd kun når man kan trykke på noget.

2. Designet er måske nice nok, men alt for smal og der for har jeg det sværet ved at få overblik over selve siden. Måske er det bare mig. Men hvis du lige laver siden 100 - 200 pix. breder så vil jeg sige at det ser godt ud.

3. Farver .. Tja du er inde og pille ved nogle mørke farver. Der er bare det , hvis man biller med mørke farver så skal man huske at have noget der giver siden liv og lys. Der er lidt rød på siden, men jeg synes at du skal inde med en farve der siger spar 2. Måske noget orange eller grøn..

4. Til sidst skulle du måske pille lidt ved diverse link efekter.. Måske skule du lave så understræg forsvinder når musen er over linket.

Ellers har jeg kun at sige.. KEEP ON THE GOOD WORK
Avatar billede smooth Nybegynder
26. april 2003 - 00:46 #9
Ps. Det var ikke en hardcore rim jeg skyd ud der, men bare noget jeg lige fandt på efter at jeg keder mig så meget !!

psssssss Åbner lige en cola :) Skål !!
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:07 #10
heheh yeah takker altså til mit forsvar skal det vil nok siges at siden er lavet til min dejlig klamme grafikker skole som har en stor-skærm der kan vise 1024*800 ik så fedt at skulle scroll under en visnigen heeh...!

Men hey nak en cola til og fyr endnu et rim af...

Så nakker jeg en øl og griner stille for mig selv hehe
Avatar billede smooth Nybegynder
26. april 2003 - 01:40 #11
Jeg tænkte på at gør siden breder og ikke højrer.. Så vil du ikke skulle scrolle..  Men smag og behag :D

Miau miau sagde en kat, som var på vej over vejen imens en mus længer nede var ved at rive en glas mælk ud af en ko, som var ved at tege en lille klat som før var vores lille kat inden den blev køret over af en ful som skulle til at bygge sin helt egen hus..

Sider her og drikker cola i mens jeg skrievr at par PHP koder, i mens jeg skrievr tænker jeg på hvor skod det må være at skulle kode i ASP eller ander ting som M$ har fucket frem..  Der for kom jeg frem til det her :

I teorien er det muligt at lave noget godt i ASP.
Men i teorien er det også muligt af fange ål med lasso.

PHP 4 ever ..
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:54 #12
hehe bukker mig dybt til ære for SMOOTH han ved sq en ting eller 2 hehe ;)

Will har rodet et ½ år med grafik og html starte engang i vinter ved ikke om der er en fremtid men jeg prøver
Avatar billede smooth Nybegynder
26. april 2003 - 01:59 #13
Der er altid en fremtid. Man skal bare selv være med til at tegne sin fremtid. Ingen vil gør det for dig.. Så det er bare med at klø på..

Har arbejdet med web-udviklingen i 7 år nu og ind til nu har der ikke været en anden der har lavet noget få at jeg skulle komme til toppen :)

Noget jeg altid siger til mig ser er :
Find your limits
Then exceed them !!!
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
26. april 2003 - 16:43 #14
sej mus :)