Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Terminal

Hvordan for man terminalen til at arbejde med danske karaktere (æ ø å)?
Jeg har prøvet de forskellig fonte i Preferences
Avatar billede aeblenet Nybegynder
25. april 2003 - 17:34 #1
Det kan man, den dag du selv lige oversætter "Darwin" til dansk.
-det er du vist nok den første til at gøre på OSX.

Så kan du måske få en klækkelig løn fra Apple, de næste mange år, da de i øjeblikket mangler dig.

Konklussion; det kan man ikke d.d.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 18:40 #2
Jeg har lige fået det til at fungere ved at skifte til Latin-1 og køre sh shell i stedet for bash
Avatar billede egonspock Seniormester
25. april 2003 - 19:08 #3
hehe, sh er bash ;-), den du får når du åbner Terminalen er tcsh, men jeg er glad for at du fik det til at virke på den måde.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 15:31 #4
lukker