Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. april 2003 - 19:32 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

køb af harddisk via ITbutikken.dk

Hey eksperter:-)...

jeg skal have købt ny harddisk, jeg har valgt denne(http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374628057) den har fået den bedste bedømmelser på edbpriser.dk men det sted hvor jeg skal købe den(det billiget sted) er folk ikke glade for den.. her er lige nogle indlæg:

Hej
Kanonfed harddisk. Lydløs og rimelig hurtig.
Jeg fik lyst til at købe en hos it-butikken, da de for en uges tid siden reklamerede med den til 958 kr. Alt hvad jeg fik tilbage var et svar om at de ikke kunne skaffe disken, den var totalt udsolgt og de fik den aldrig igen. Her en uges tid efter reklamerer de stadigvæk for den til 958 kr. Hvis de ikke kan skaffe den, er det så ikke ulovligt for dem at reklamere med den til den pris?

-------------------------------------------------------

er ganske enig med snydt af IT_butikken. Ville selv have fingrene i denne HD da jeg har gode erfaringer med barracuda, men bestilling hos it-butikken er jo en umulighed, de rykker gang på gang leveringsdatoen, så der er op til en måneds leveringstid, hvis den da nogensinde kommer. Til den tid kan de 958 kr jo være for dyrt, men 5 stjerner til barracudaen der er en fed disk og NUL stjerner til IT-butikken for service.

hvad synes i er det sikkert nok at købe hos itbukken, altså om jeg får min disk i år eller hva??

hjælp..

kongen.dk
Avatar billede nissen18 Nybegynder
24. april 2003 - 19:42 #1
Det er vist kun 1 eller 2 der er blevet snydt på den måde... hvilket selvfølgelig er træls for ham (og for IT-butikken = dårlig reklame). Men jeg synes da at du skal købe den.. Jeg har selv købt uden at der stod noget om hvor lang leveringstid der var... Og det kom efter knap en uge.. så køb den da.. så har du sparet 200 kr.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. april 2003 - 19:44 #2
Jeg har købt flere ting hos itbutikken og har hver eneste gang modtaget dem dagen efter bestilling, så for mig lyder det meget mystisk hvis de tilbyder en varer som de ikke kan levere. Så jeg vil helt sikker mene at du roligt kan bestille den!
Avatar billede donwang Nybegynder
24. april 2003 - 19:45 #3
Den tror jeg ikke helt på... IT-butikken er Nordens største, og med systemerne iorden!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. april 2003 - 19:47 #4
Jeg har en artikel liggende om Itbutikken, og det system de har udviklet, og det er altså ikke små ting den kan tage højde for, så enig med donwang, i at det lyder lidt mystisk!
Avatar billede donwang Nybegynder
24. april 2003 - 19:53 #5
Den artikel har jeg vist også:O) (PC-planet)->
Avatar billede donwang Nybegynder
24. april 2003 - 19:53 #6
Svar
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. april 2003 - 19:55 #7
donwang >> LIge præcis!
Avatar billede krusell Nybegynder
24. april 2003 - 20:13 #8
Normalt har jeg god erfaring med Itbutikken.
Men efter i dag, tror jeg ikke jeg gider, at handle med dem.
Skulle bruge PCB 2.0 udgaven af et ASUS mobo, men deres svar var, at de ikke gad at bruge tid på, at finde den udgave til mig.
Så må jeg jo handle et andet sted med alt mit grej, hvis det er deres holdning.
Men som sagt har jeg ellers altid fået mine ting hurtigt fra dem.,
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. april 2003 - 21:06 #9
mange tak for alle jeres fine inlæg, og nu har jeg også bestildt den. nu håber jeg bare snart den kommer.. men i deres betingelser skriver de: der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure. betyder det at de bare kan sætte prisen op til 1500 kr hvis det sker, eller skal de sælge harddisken til mig for 958??

den artikel i snakker om, er det muligt jeg må læse den?..

kongend.dk
Avatar billede krusell Nybegynder
24. april 2003 - 21:54 #10
Altå, hvis du har bestilt den til et bestemt beløb kan de ikke bare sætte prisen op.
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
24. april 2003 - 22:35 #11
jamen hvad mener de så med den sætning

der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure.
Avatar billede krusell Nybegynder
26. april 2003 - 00:36 #12
Prøv at skrive en email til dem
Deres salg betingelser står også et sted mere grundigt på siden.
Og om ikke andet, har du altid 14 dages returet
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
28. april 2003 - 13:17 #13
ja det tror jeg også lige jeg gør, men i skal have mange tak for jeres hjælp.

Tak
Avatar billede krusell Nybegynder
28. april 2003 - 23:43 #14
Np, held og lykke med det
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
01. maj 2003 - 15:16 #15
hvad sker der for det her!??!?!?!?!?!?!?! den 25/4-03 var min harddisk bekræftet af ITbutikken.dk og de havde sendt mig en mail og skrev at jeg kunne forvente min disk den 28/04-03 men nu skriver vi den 1/5 så ringede jeg der ind og så sagde de at jeg først ville få den den 30/5-03!!! og jeg havde ikke fået nogen mail eller ligende!!! ARRRRRRGHH FUCK JEG ER SUR LORTE FIRMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!