Avatar billede khylle Nybegynder
22. april 2003 - 10:01 Der er 1 kommentar

Hukommelse

Jeg har en Compaq Ipaq 3630 og synes der er for lidt hukommelse til at min GPS kører stabilt.
Jeg har i et blad engang set en omtale af et værksted i Danmark, hvor man kunne ombytte den hukommelseskreds, der er i PDA'en med en større.
Er der nogen, der ved, hvor det værksted findes?
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
23. april 2003 - 09:34 #1
Hukommelse burde ikke betyder noget særligt for stabiliteten. Men hvis du gerne vil have mere hukommelse i Ipaq 3630 som er en ældre model så synes jeg at en jacket til CompactFlash kort og så f.eks. et 64 mb eller 128 mb kort til 200-400 kroner ville være en god løsning.

Jeg kender i øvrigt ikke til et dansk værksted, men på http://www.pocketpctechs.com/i3600up.asp tilbyder de en sådan upgrade - det er dog langt dyrere end jacket/CF-løsningen...specielt til en sådan ældre model. Til den pris og med porto til USA kan du næsten få en Dell Axim med CF-slot og et 128 mb kort :-)