Avatar billede plorius Nybegynder
21. april 2003 - 12:56 Der er 1 kommentar

DCC kører langsomt med nyopsat ruter

Jeg har lige opsat en Cisco 806 ruter, men nu kører DCC meget langsomt. Sidder på en 2 MBIT linje, men kan ikke downloade med mere end 10 kb/s. Før jeg fik ruteren op havde jeg ikke nogle problemer med fart overhovedet. Jeg har åbnet (tcp og udp) port 59, 113, 3663, 3664 og 6667, og har sat prøvet at sætte DCC ports til 3663-3664 og 1024-5000. Jeg tror ikke at man kan åbne flere porte på en gang med Cisco 806 ruteren (altså "ip nat ... [min ip] 1024-5000"), så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Håber at jeg kan få noget hjælp. Hvis du har brug for mere info, så bare post, og så skal jeg se om jeg kan svare på det.

Tak for din hjælp.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
23. april 2003 - 16:27 #1
Er dette KUN 'DCC' i mIRC eller er det en general ny "fart-grænse" du har fået?
Hvis det er generalt burde du nok flytte spørgsmål til anden gruppe