Avatar billede green1 Nybegynder
19. april 2003 - 13:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

VHS på højkant ?

Hej der !

Jeg har lige dagens måske underligste spørgsmål !  :o)

Må en VHS video-afspiller stå på siden/højkant når den afspiller film ? eller tager den skade ?

Grunden til at jeg spørger er, jeg bruger den sjældent så jeg vil ikke ha den til at stå og tage plads fremme på min TV bord.....
....så jeg ville montere den indvendigt på en låge til mit tvbord....for jeg vil ikke skille mig af med den hvis jeg nu SKAL se video !

anyway ! ....er det en dum ide at stille den på siden/højkant når den afspiller ?  :o)

På forhånd tak !

GREEN
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. april 2003 - 13:43 #1
den tager skade
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. april 2003 - 13:44 #2
alså selve videoen tager nok ikke skade men filmen gør

der er nok en mening med det design :)
Avatar billede green1 Nybegynder
19. april 2003 - 13:47 #3
ok, er du sikker !
...i feks et video camera og en båndoptager er det jo ligemeget ?!
Avatar billede green1 Nybegynder
19. april 2003 - 13:48 #4
....og PS2 m.m
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. april 2003 - 13:56 #5
den tager ikke skade - jeg´har et fjernsyn med video hvor videoen sidder på højkant i siden..
Avatar billede green1 Nybegynder
19. april 2003 - 13:58 #6
og det gir ikke dig nogle problemer siger du ??
har du afspillet mange film ?

Er der andre som har nogle erfaringer med denne opstilling ?
Avatar billede todi Nybegynder
19. april 2003 - 14:54 #7
Ja jeg har prøvet engang over en periode på et par måneder, og det virkede fint....
Avatar billede green1 Nybegynder
19. april 2003 - 15:37 #8
ok, den skal jo oxo bare afspille et par film 1-3 gange pr. måned, så det burde vel ikke være et problem !!??

Andre som har prøvet det ? jeg vil jo gerne være sikker !  :o)
Avatar billede green1 Nybegynder
20. april 2003 - 22:43 #9
Thx for dit input !