Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kategorier , ,

Heysa . . Hvad med at oprette en spam kategori ?

Så længe folk selv kan vælge om de vil abbonomere på den kan det vel ikke skade nogle ..  så kunne folk reklamere lidt for deres nye sider etc.

Site vudering og Feedback . . er det ikke nærmest det samme ?

Og hvad med at få delt Billedbehandling op i lidt flere grupper  :o)
Avatar billede stigc Nybegynder
19. november 2000 - 17:58 #1
god ide! Men den skulle så heller ikke komme på listen med nyeste prøgsmål! Den vil sikkert fylde meget i \"gadebilledet\". Men en god ide. Så kan folk selv vælge at kigge ind!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. november 2000 - 18:14 #2
Jeg er generalt imod Spam så jeg syntes ikke det er en god idé.
Mest fordi det er irreterende syntes jeg.
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 18:15 #3
du bestemmer jo også selv om du vil se det
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. november 2000 - 20:11 #4
True, men det får stadig lov og udbrede sig :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. november 2000 - 09:58 #5
Der henvises indtil videre til Site vudering og Feedback, de må kunne bruges ?!
Avatar billede klas Juniormester
20. november 2000 - 15:35 #6
Det jeg mente med \"Site vudering og Feedback . . er det ikke nærmest det samme ?\"  var mere at jeg ikke kender forskellen på de 2 kategorier .. ike at de havde noget med spam at gøre  . .