Avatar billede uffe_kld Nybegynder
19. november 2000 - 03:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mindre snyd

Hvis man satte antallet af point, man fik som til fx. 100 eller 60, tror I det ville give mindre snyd?
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 03:54 #1
Eller omvendt . .så kunne man jo hurtigt komme til at mangle points i starten, hvilket kunne betyde at man oprettede en ekstra bruger for at få flere points.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. november 2000 - 04:00 #2
ja, væsentligt. Men hvad skulle man så gøre hvis man mente at et svar var 250 point værd ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. november 2000 - 04:01 #3
Ups!!! jeg læste forkert ..
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 05:21 #4
Jeg synes 300 hundrede er et kanon antal (læs: ok).
Det passer perfekt til at man kan oprette et svært spørgsmål og stadig have nok tilbage til at blive på eksperten, men er enig i at der er ****** meget snyd på eksperten...

krse´lll
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. november 2000 - 05:47 #5
der er alt for meget, men ved at stramme point politik gør man det meget sværer for alle de nye brugere, og selvom der er mange her der har været her i lang tid er det vel stadig kun fair at alle nye brugere får det samme antal point som vi andre fik.

Forøvrigt har dette spørgsmål været oppe at vende før, men jeg kan ikke lige huske spm ID.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 11:08 #6
tdaugaard>>>> Såvidt jeg husker var der \"The big givaway\" hvor i alle sammen fik en 1000 point ekstre ;-) (Har i hvert fald set det i et af cyberesbens indlæg)
Avatar billede billeschou Nybegynder
22. november 2000 - 14:29 #7
hvad med et pointsystem der fungerer på samme måde som pyramideorganisationer? (hint: dette skal IKKE tages alvorligt)