Avatar billede andersbramsen Nybegynder
12. april 2003 - 23:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Printer ram ? ?

Jeg har en diskution kørende med en kammerat...
Han mener at hvis man sætter mere Ram i sin printer så kan den printe flottere grafik ud...
Jeg er af den overbevisning at en printer aldirg kan gøre det bedre end billedet i forvejen er...og at mere ram i en printer kun gør at det kan Spoole sit job hurtigere..og i nogle tilfælde kan det være at printeren indeholder de fonte som den nu skal bruge i sin Ram...
Kan nogle hjælpe os ?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 23:36 #1
En printer, printer ALDRIG flottere, hvis der kommer mere ram i, men den kommer hurtigere i gang. Jeg kender en der arbejder hos Brother, og vi har 6 printere  eller sådan noget, så jeg ved det!! Aldrig pænere, kun hurtigere!!

MVH
Anders
Avatar billede bredker Nybegynder
12. april 2003 - 23:38 #2
du har fulstændig ret
den kan kun printe i den kvalitet den er lavet til
rammene gør at den kan have større eller flere jog af gangen så den ikke skal hænte fra comp, mens den printer hvilket kan gøre at det går lidt hurtigere
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 23:43 #3
Som f.eks. en laserprinter, kan modtage alle sine job, hvor mange afhænger af rammen i printeren, og så kan man bare slukke sin computer, og så kan den stå der og printe en hel aften.. Det er meget smart, at den bare får jobbene over på sit eget ram. Du kan jo osse få den til at udskrive flere tusinde af den samme side, uden computeren er tændt.. Altså man kan udskrive alle dem man vil af, af det samme papir..
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 23:45 #4
Det er jo egentligt ret logisk, at en printer kun kan printe så flot, som den er bygget til :o)
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
13. april 2003 - 00:05 #5
Takker mange gange for de hurtige svar...vi må jo hjælpe hinanden :-)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
13. april 2003 - 16:13 #6
Ilige måde. Hvad så med at få lukket, nu når i har fået svar ??
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
13. april 2003 - 21:08 #7
Hmm..ved ikke om det er min opera Browser eller hvad der er galt ? men kan ikke lukke ?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. april 2003 - 21:57 #8
Hvaa hvofor afviser du mig(?) Jeg var da den første der svarede med det RIGTIGE svar!! Det fatter jeg altså ik helt. Men det må du jo om.
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
18. april 2003 - 12:08 #9
til  snuseren.dk....Det gør jeg da heller ikke...
Men burde måske nok vende tilbage til internet exploder *G*
Selvom den her opera nu er fed nok....
Men det var altså dig som skulle have haft de point !
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
18. april 2003 - 18:19 #10
Okay, sorry.