Avatar billede denboj Nybegynder
18. november 2000 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad er der sket med nr. 10 på top 10 ?

generelt synes jeg det er en dårlig idé at slette spm. så man ikke kan se hvad der er sket. Foreksempel her idag hvor jeg ser at nr. 10 på listen har oprettet dette spm.

steffen har oprettet spørgsmålet:

Spørgsmål : Hvem er nr. 11?
Kategori  : Eksperten.dk :: Forslag
Point    : 17732
http://www.eksperten.dk/spm/33836

Nu ligger landet bare sådan at spm. er slettet - og brugeren der nu ligger nr. 10 har færre point end 17732 så jeg spørger bare - hvad i alverden er der gået for sig ? ? ? ?
Avatar billede parazite Nybegynder
18. november 2000 - 13:02 #1
Hvad med om de bare fik lavet den funktion, så man kan se hvor alle på listen ligger? Eks: Indtast at du vil se alle navne fra 1103 - 1120 når du selv ligger som 1110. Så kan du se hvor mange point du skal tjene for at komme højere, og folk får stillet deres nysgerrighed samtidig.

- Parazite
Avatar billede denboj Nybegynder
18. november 2000 - 13:11 #2
jo og er han blevet slettet ? -det lyder lidt drastisk gør det ikke
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. november 2000 - 13:17 #3
se http://www.eksperten.dk/spm/33838 for nærmere forklaring
Avatar billede denboj Nybegynder
18. november 2000 - 13:20 #4
takker - nu er min nysgerrighed stilet - jeg synes bare stadig at det er noget rod at slette spm.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2000 - 13:41 #5
denboj hvor kan du da spørge Jeg er her stadig <;o) 12 - 11 - 12
Avatar billede denboj Nybegynder
18. november 2000 - 13:45 #6
yes Kharder - men det var bare det der med at slette nr. 10 der undrede mig meget
Avatar billede steffen Nybegynder
18. november 2000 - 16:15 #7
Jeg overlevede heldigvis med min konto i behold - men det er ikke sikkert det er den taktik jeg benytter næste gang :-) - jeg tror jeg går efter top 9 i stedet.