Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 16:18 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Skolen, mobiltelefon!!

Hey...

Her i dag tog de min mobil telefon og sagde at de ville beholde den til på fredag, må de gerne dette? jeg har hørt en del om at de højst må have den i 24 timer?

Nogen der kan finde noget i loven om dette? eller hvordan kan jeg få den før tid? :)
Avatar billede bpraem Nybegynder
09. april 2003 - 16:21 #1
Du kan jo bare lade være med at rode med den i timerne ! ;) ;)
Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 16:23 #2
hehe ;)
naaaaaah....vi sad og stenede en film ;)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. april 2003 - 16:25 #3
Jeg tvivler på at der er en "lov" på det område.

Men skolen har nok nogle regler, så du får nok bedst hjælp ved at henvende dig til skolesekretæren eller inspektøren.
Avatar billede snut Nybegynder
09. april 2003 - 16:32 #4
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis de har en aftale med dine forældre må de beholde den så lang tid de vil.
Men ellers må de ikke, det er jo at stjæle fra en.
Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 16:32 #5
heeh ole, de er ikke til at snakke med :(
har prøvet, men de fatter intet :/
Avatar billede popsy Novice
09. april 2003 - 16:35 #6
Hmmm, du må jo have brudt en regel for at de tager din telefon. Sandsynligvis var du også bekendt med den regel i forvejen, så jeg ser egentlig intet galt i det!

Hvad bruger man i øvrigt også en telefon til i skolen, er det hvis ens aktierådgiver lige ringer, eller hvad?
Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 16:35 #7
de har ingen aftale med dem, og min mor er pænt sur på dem pga. det da jeg skulle bruge min mobil til at blive hentet med, men istedet måtte jeg gå hjem..:(

det er jo at stjæle den, når det er over 24 timer? vil jeg da mene
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 17:14 #8
det er ikke at stjæle i har sikkert fået afvide at i IKKE må bruge mobiltelefoner i timerne og hvis igør hvad konsekvensen er

og grunden til det ikke er at stjæle er at du rent faktisk får den på fredag det er for at lære din på den hårde måde hvad du må og ikke må
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 17:22 #9
buuhuu  moaarrr de har taget min telefon buuuuu

Er der ikke en lov som siger at unger skal opføre sig
ordentligt i skolen ?  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 17:40 #10
din mor burde sq da nærmere være sur på dig fordi du ikk følger med i skolen
Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 17:57 #11
phunkypopcorn det er jo noget pis at sige?
ved ikke om du kender VIKRARTIMER...O_o
Avatar billede staalanden Nybegynder
09. april 2003 - 18:04 #12
intet svar jeg kunne bruge, lukker
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 06:03 #13
VIKRARTIMER er ikk noget jeg kender..... og jeg er ret ligeglad med hvilke timer du havde, faktum er at du ikk gjorde som du skulle. So stop whining.
Vi andre har gjort lignende ting, så det er ikke for at spille hellig, men man må sq da bare ta sin straf, istedet for det her pis, og hvis virkelig din mor ligefrem forsvarer dig overfor skolen er du en forkælet mø.....
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 07:53 #14
du bliver andmeldt vi har jo svaret dig at skolen gå må tage din telefon

bare fordi det ikke lige passer til hvad du forventet skal du ikke beholde pointne selv
Avatar billede staalanden Nybegynder
11. april 2003 - 23:01 #15
gruf dvs. du mener at skolen må tage den i 2 år hvis de vil?...tror jeg næppe..men 24 timer er maximum sagde en fra politiet.
Avatar billede popsy Novice
12. april 2003 - 00:29 #16
"sagde en fra politiet" Loooooooool, vil nu gerne se den betjent, som overhovedet gider blande sig, eller høre på det her :-D
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 11:58 #17
Staalanden>> Hvorfor tager du dine point igen? Du har fået ganske glimrende svar, som i mine øjne fortjener point. Jeg kan fint forstå hvis der ikke er nogen der har lyst til at hjælpe dig i fremtiden.

FCS/Coadmin