Avatar billede karsten_madsen Juniormester
08. april 2003 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spam filter - snupper lidt for meget

Vi har et spam filter (SMTP inbound control) på vores domino5.
Jeg har oplevet at hvis man sætter et kort domæne op. F.eks dut.dk, så spærrer den også for alt hvad der ender på ...dut.dk. F.eks badut.dk og dutdut.dk.
Hvad gør vi for at kun dut.dk spærres og ikke badut.dk eller dutdut.dk
PS. dut.dk er bare et eksempel, men vi har problemet på et andet kort domæne, som jeg ikke vil nævne her.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2003 - 15:48 #1
Hey

nu kender jeg ikke lige det omtalte program, men kunne forestille mig at noget lign. følgende kunne være en løsning.

Istedet for "dut.dk" skrives ".dut.dk"... eller "@dut.dk".

Dette er i hvertfald den mest normale syntax :)
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
08. april 2003 - 17:49 #2
Det vil jeg lige prøve.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
08. april 2003 - 18:03 #3
takker den med @ virker