Avatar billede emileej Nybegynder
16. november 2000 - 14:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg har travl=har brug for en eksperten.dk chat!

Jeg har ofte travlt, og skal bruge et svar så hurtigt som muligt. Med spørgsmålsystemet, kan jeg komme til, at vente meget længe på, at få et svar.

Derfor kunne jeg godt tænke mig en chat på eksperten.dk, hvor man kunne få svar lige med det samme.

E-)mil
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. november 2000 - 14:36 #1
I de fleste kategorier er svartiden faktisk ganske lav, og du kan selv påvirke den yderligere, ved at udlove flere point. Vi har mange gange fået forslaget om en decideret chat, men har indtil videre afvist dette, da vi ikke vil have for mange useriøse indlæg. Håber det er svar nok :)
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2000 - 14:40 #2
Mange af de spørgsmål som om et specifikt problem, tager normalt længere tid, da ikke alle sider med den fornødne viden til at kunne komme med et ordentligt svar. Derfor ville det ikke hjælpe at chatte i stedet.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
16. november 2000 - 15:05 #3
og en chat er nok også svær at søge i.. og eksperten er jo også til, så man kan søge og få hjælp fra tidligere spm.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:10 #4
Afgiv point nok.... Så skal du se at folk kommer strømmende for at se hvad dit spørgsmål går ud på...
Avatar billede emileej Nybegynder
17. november 2000 - 10:08 #5
:-(

Den med pointene er lidt svær, når man ikke har så mange af dem...

E-(mil
Avatar billede powell Nybegynder
17. november 2000 - 10:50 #6
emileej -> Jeg vil nu tro, at det ikke altid er point der skal drive værket, men mere den manglene viden, fra de eksperter som gerne ville svare hvis de kunne.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. november 2000 - 12:43 #7
/powell

Det er da rigtigt nok at der ikke altid er folk i nærheden der kan svare, men pointene øger også svarhastigheden...

/emilej

Den med pointene er lidt tricky. Vi er nogle der har tid, lyst og lejlighed (og selvfølgelig kan)til at svare på en masse spørgsmål... Der findes kategorier hvor alle kan være score point. F.eks. Sitevurderinger og sårn...