Avatar billede kvorning Nybegynder
16. november 2000 - 12:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udgiv FrontPage hjemmeside gennem proxy

Hej

Proxy-server: Wingate

Når man benytter proxy-server på sin maskine, kan man ikke udgive en hjemmeside fra Frontpage til web-serveren. Den bliver bare ved med at bede om brugernavn/password igen og igen...
Når man \"slår\" \"Brug en proxy-server\" fra virker det fint!

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg sætte noget specielt op i proxy-serveren?
Avatar billede dailouis Nybegynder
16. november 2000 - 12:19 #1
Frontpage 2000 har nogle problemer med udgivelse gennem proxy/firewall.

Problemet blev løst ved at installere Office 2000 Service Release 1.
Den løser problemet med de særlige http-requests der sendes mellem Frontpage og webserveren.

Opgraderingen finder du på www.officeupdate.com
Avatar billede keysersoze Guru
16. november 2000 - 13:49 #2
måske vil det være en mulighed at bruge et andet program til upload - fx CuteFTP
Avatar billede kvorning Nybegynder
16. november 2000 - 13:57 #3
Tak skal du have dailouis! Jeg prøver om det virker, og så er dine point hjemme!

Til keysersoze:
Det er ikke FTP-upload jeg behøver, men den specielle metode at Frontpage kontakter Web-serveren på. Det giver nemlig mulighed for at benytte nogle specielle Frontpage-komponenter.
Avatar billede kvorning Nybegynder
21. november 2000 - 16:01 #4
På maskinerene har vi ikke Office 2000, men 97. Derfor kan jeg ikke opgradere Frontpage 2000. Men via www.officeupdate.com fandt jeg frem til en løsning på problemet: Der skal indsættes en ekstra nøgle i registreringsdatabasen, så FrontPage ignorerer Proxy-indstillingerne fra Internet Explorer.
Men du får nu pointene alligevel!
Avatar billede aljtse Nybegynder
25. april 2001 - 10:48 #5
Hej Kvorning

Jeg har lige præcis det samme problem.
Jeg kan vel ikke få dig til at maile den nøgle til mig, da jeg ikke lige umiddelbart kan finde den under officeupdate.

Hilsen aljtse
Avatar billede kvorning Nybegynder
25. april 2001 - 10:57 #6
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\Shared Tools\\Web Server Extensions\\Web Extender Client]
\"wecctlflags\"=dword:00000002

Avatar billede aljtse Nybegynder
25. april 2001 - 11:40 #7
Hej Kvorning

Det var pænt af dig, tak for det.

Hilsen Aljtse