Avatar billede hechrist Nybegynder
31. marts 2003 - 16:38 Der er 5 kommentarer

Vis Store Ikoner

Jeg kan ikke få Ikoner i 'Denne Computer' og i 'Kontrol panel' til at fastholde visningen som 'store ikoner'. Når jeg har genstartet eller startet op igen er ikonerne igen som 'vis oversigt'. Og jeg har afkrydste 'Gem instillinger for hver mappe' under 'Mappeinstillinger' - nogen gode forslag
Avatar billede viciodk Praktikant
31. marts 2003 - 16:41 #1
Jeg kan ikke lige se hvorfor du vælger Gem indstillinger for hver mappe... problemet løses ved at åbne en mappe og gå i Funktioner -> Mappeindstillinger -> Fanebladet Vis -> Anvend på alle mapper.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2003 - 17:48 #2
Og så indstille mapperne med visning af ikoner på den måde du selv skriver :)
Avatar billede hechrist Nybegynder
01. april 2003 - 12:19 #3
Jeg Takker - men det er netop hvad jeg har gjort, bare med instillingen 'vis oversigt', da jeg ønsker at alle andre mapper end de to nævnte vises sådan. Men altså ikke KONTROL PANEL og DENNE COMPUTER der skal vises som 'Store Ikoner'
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2003 - 12:28 #4
sæt en mappe til store ikoner - gå i Funktioner - Mappeindstillinger - Fanebladet Vis - Anvend på alle mapper - gå så ind og stil Kontrol panel og denne computer som de skal se ud.
Avatar billede hechrist Nybegynder
01. april 2003 - 13:12 #5
Det er netop det jeg gør og det virker - men de instillinger holder kun intil næste opstart/genstart af PC. - Sært ikke !!