Avatar billede webfear Nybegynder
30. marts 2003 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Startsiden må ikke ændres

Hej
Jeg har nogle gange været inde på nogle hjemmesider, der ændrer ens startside uden at man har givet tilladelse til det.

Er det ikke muligt at ændre sine browser-indstillinger, så det ikke vil være muligt for andre at ændre ens startside?

Jeg vil nødigt slå javascript fra, hvis det er det som det kræver...
Avatar billede double-g Juniormester
30. marts 2003 - 20:11 #1
du kan installere Free Surfer popupkiller. Den kan også  låse din startside.

http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/fs.htm
Avatar billede webfear Nybegynder
30. marts 2003 - 20:26 #2
Tak - det virker bare perfekt. Lægger du et svar?
Avatar billede double-g Juniormester
30. marts 2003 - 20:27 #3
jada, hvis du insisterer :-)