Avatar billede hono Nybegynder
30. marts 2003 - 16:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Stilehæfter - studentereksamen

Jeg har stil for til i morgen.. og nej, jeg vil ikke have en af jer til at skrive den ;)

Men vi har fået et stilehæfte (et der blev til studentereksamen i 1986)

Jeg har imidlertid smidt hæftet væk, hvilket jo er en smule dumt. Jeg ville derfor høre om man kan finde den slags på nettet et sted. Det ville være rigtig fedt!

På forhånd tak

Hono
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2003 - 17:14 #1
Det er den enkelte lærer der beslutter hvilke hjælpemidler eleverne i hans klasse skal have. Du kan næppe regne med at vældig mange har det hæfte.

Så medmindre din stil netop skal relatere sig til den i hæftet, så skriv bare en god stil efter de regler du efterhånden burde have lært :-))

mvh JakobA
Avatar billede hono Nybegynder
30. marts 2003 - 17:18 #2
Det skal relateres til det hæfte! Det er sådan et hæfte med 6 forskellige stileemner, og så skal man vælge et af dem, og skrive ud fra det... så jeg er nød til at have det.
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2003 - 17:23 #3
Du kommer nok til at låne heftet fra en klassekammerat. Hvem i klassen plejer at lave lektier i god tid?
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2003 - 17:25 #4
Eller du kunne skrive en stil 'om at smide ting væk' :-)) men den skal være blændende god for at du slipper afsted med det.
Avatar billede waffenss Nybegynder
30. marts 2003 - 17:31 #5
lån et hæfte af en kammerat, kopier det, og vupti...
Avatar billede hono Nybegynder
30. marts 2003 - 17:36 #6
har tænkt på at låne det, det ville bare være lidt nemmere hvis jeg kunne finde det online - ellers skal jeg jo over og hente det hos en :(

jakoba >> elever der laver lektier i god tid... det må være noget fra din skoletid, jeg tror ikke det eksisterer længere ;D

Hono
Avatar billede robotten Praktikant
31. marts 2003 - 09:05 #7
Kan godt huskede hæfter...  De kunne til tider være dræbende kedelige, at skulle finde noget spændende at skrive ud fra. Men nu lavede jeg jo self. mine stile til tiden, og sjældent dagen før ;)
Avatar billede klojs Nybegynder
31. marts 2003 - 09:09 #8
Du kunne evt. prøve at ringe til Undervisningsministeriet. De burde kunne fremskaffe det, men da du skal bruge det hurtigt, skal du nok tage derind personligt. Du kan se mere her http://www.uvm.dk/
Avatar billede hono Nybegynder
31. marts 2003 - 16:33 #9
Jeg fik en ven tíl at scanne det ind - og fik afleveret stilen til tiden :) Takker for rådene.

Hono