Avatar billede gert28 Nybegynder
28. marts 2003 - 19:25 Der er 6 kommentarer

koder i windows

Hvordan klarer man det når ens unger har indtastet en adgangskode til windows for derefter at glemme den ???
Avatar billede zyco Nybegynder
28. marts 2003 - 19:27 #1
har du ting på dine computer som ikke på blive slettet, for hvis du ikke har er det let nok
Avatar billede fromsej Praktikant
28. marts 2003 - 19:27 #2
Hvilken windowsversion?
Avatar billede fromsej Praktikant
28. marts 2003 - 19:29 #3
Rolig Zyco, Format C: burde ikke blive nødvendig.*S*
Avatar billede phrame Nybegynder
28. marts 2003 - 19:41 #4
ahhh gert28... s#tans til møgunger hva'... hehheh...

Okay... Hvis det er WindowsXP som du kører og du bruger flere brugerkontier. Så har du muligheden for at bruge din egen konto, hvis du da har oprettet dig selv som administrator, og vha den logge på som administrator, derefter at bruge kontrolpanelets "Brugerkonti" til at ændre deres password. Det er nemlig ikke nødvendigt at indtaste det gamle password for at oprette et nyt.

Et andet godt tip, hvis du engang i fremtiden selv skulle miste dit password er at have muligheden for at logge på som administrator i logon-opstarts-vinduet. Dette kan du få ved at følge den guide (http://is-it-true.org/nt/xp/registry/rtips6.shtml). Det har hjulpet mig mange gange, og sparret mig for flere formateringen. Men igen dette er kun hvis du har windowsXP...

Som fromsej siger, så har vi brug for at vide hvilken version af windows du bruger
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. marts 2003 - 21:32 #5
Avatar billede serverservice Praktikant
28. marts 2003 - 23:16 #6
tjah i w98 kan man bare logge på i fejlsikret og oprette en ny bruger - ret "sikkert" hva? I Xp kan du åbne administratorkontoen hvis den ikke har kode(fejlsikret, ved ikke hvor meget du så kan..