Avatar billede gertnissen Nybegynder
14. november 2000 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søge muligheder - super med lange beskrivelser / surt at muligheden for søgning indefor en kategori er fjernet

Super lækkert med muligheden for de lange beskrivelser i søgeresultatet, blot er det surt at muligheden for at begrænse en søgning indefor en enkelt kategori er fjernet. Der kommer jo nemt en masse støj med når der søges i alle kategorier på en gang.

Kunne det blive en mulighed igen ?
Avatar billede stigc Nybegynder
14. november 2000 - 22:24 #1
Ja den kan klart forbedres. Hvad med muligeheden for at søge i sin egene stillede spørgsmål?
Avatar billede admin Novice
15. november 2000 - 13:35 #2
Det ville helt klart være godt, og det er skrevet på listen :)
Avatar billede gertnissen Nybegynder
15. november 2000 - 13:40 #3
tak admin, jeg prøver at lave en søgning med det samme ;-)