Avatar billede xafion Nybegynder
14. november 2000 - 16:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Chat på Eksperten

Hej

Jeg ville bare foreslå om der ikke kunne blive lavet en Chat?
For jeg synes det er tralst at skulle chatte igennem spørgsmål med andre besvarere.
- f.eks. så man kan debatere live.

Avatar billede kasseper Nybegynder
14. november 2000 - 16:20 #1
åhhh tjeck historiken, det er måske et af det ofte stillede spg.
Måske skulle man lave en liste med OSS, (FAQ) istedet når nu folk ikke gider at bruge søge funktionen.....
Og til dem der gerne vil have mange point, så se lige
Master EJ\'s kommentar i dette ? :

http://www.eksperten.dk/spm/31260

Kasseper

P.S. Ja jeg ved godt at jeg heller ikke selv har så satans mange point, men jeg arbejder på sagen...!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. november 2000 - 16:26 #2
Det er en dum ide med en chat. Så går hele konceptet med point af .. så sidder folk bare og spørger der ud i en smøre .. om alt.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. november 2000 - 16:28 #3
xafion>> Ofte foreslået, men vi mener det bliver for useriøst, og fortsætter dermed som hidtil, hvad lige netop det angår :)

kasseper>> Helt enig i henvisn. til spm.31260 (EJ´s svar er genialt).
Avatar billede xafion Nybegynder
14. november 2000 - 16:41 #4
Hey
Er der nogen der kan hjælpe mig med mit Trayicon i VB problem (kik i mine oprettede spørgsmål)
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. november 2000 - 16:42 #5
Hvad så med en form for mailsystem?
Avatar billede xafion Nybegynder
14. november 2000 - 18:04 #6
Synes jeg også er en god idé..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. november 2000 - 18:22 #7
nomiz:> mail system ?

Er der ikke bare en der kan sætte et chat system op selv uofficielt hvis de vil føre en debat om noget ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. november 2000 - 18:24 #8
xafion> hvor fedt er det at du lukker et spørgsmål kun få timer efterr det er oprettet ?

http://www.eksperten.dk/spm/33087
Avatar billede xafion Nybegynder
15. november 2000 - 14:14 #9
et par timer efter?

hva?
ingen gad at svare..
så..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. november 2000 - 14:17 #10
Der er mange der først går på nettet og eksperten om aftenen (sent) så du kan ikke være sikker på at ingen gad svare før ihverfald efter 24h ..
Avatar billede xafion Nybegynder
15. november 2000 - 16:07 #11
hvilket der gik.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. november 2000 - 16:45 #12
24h ? Så må jeg ha\' set forkert på datoen .. kigger lige igen ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. november 2000 - 17:12 #13
xafion:> det må du meget undskylde ... jeg havde overset datoen .. der gik ~2 dage, så i\'m sorry :)
Avatar billede xafion Nybegynder
15. november 2000 - 18:19 #14
:)