Avatar billede phrame Nybegynder
26. marts 2003 - 18:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

b-one.nu

Hei...

Jeg overvejer at oprette en webhotel på www.b-one.nu, men jeg kender ikke særlig meget til dem. Er der nogen som bruger deres webhotel? Er det godt eller dårligt? Gerne så mange erfaringer omkring dem.

p.s. er der nogen som kender en site, hvor man kan få tjekket om et domain er blevet taget OG få registrerings informationerne om denne??

Hvem tror i vinder Bush eller Sadam?
Avatar billede ostemonstret Nybegynder
26. marts 2003 - 18:55 #1
Inde på wannafind.dk kan du godt få oplysninger om dem der ejer domænet hvis det er optaget... hvis det er det du mener?
Avatar billede htm Nybegynder
26. marts 2003 - 18:57 #2
Kender en der har b-one.nu som er meget tilfreds med dem, de er jo små så hvis man ikke har de stor krav er det fortrineligt

P.S. http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=69&action=cmsview&language=da& måske?
Avatar billede hjml Nybegynder
26. marts 2003 - 18:58 #3
phrame> Har KUN hørt negative ting om b-one.nu du kan prøve og søger unde det her på exp.dk der finder du nok de først 100 sider om dem som KUN er negative :o(
Avatar billede grunken Nybegynder
26. marts 2003 - 19:00 #4
her kan du finde et domæne

http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=69&action=cmsview&language=da&

og mhht b-one.nu, så ville jeg måske overveje at vente lidt tid med dem endnu, da der er lidt opstartspoblemer, så oppetiden, ligger en del under hvad de lover, men når alt kører så holder de hvad de lover, det skal nævnes at jeg ikke har haft nævneværdige problemer den sidste måneds tid !

Udover det skal du vælge om du vil køre asp, eller php, da asp bliver emuleret af et program der hedder chilliasp på deres servere er kombaliteten ikke altid 100% iorden med de nyeste asp-funktioner

men ellers er jeg godt tilfreds for 9 kr. om måneden, man får hvad man betaler for :)

-grunken
Avatar billede grunken Nybegynder
26. marts 2003 - 19:01 #5
hjlm, jeg ville osse brokke mig hvis jeg var businesskunde hvor en 100% oppetid var krævet !, men som privat bruger er jeg ganske tilfred med b-one :)
Avatar billede phrame Nybegynder
26. marts 2003 - 19:04 #6
hmm... lyder ikke for godt omkring b-one... hvad med andre udbydere?.... det jeg mest går efter er php og mysql understøttelse.... og selvfølgelig prisen, da jeg gerne vil have oprettet en .net-domæne
Avatar billede htm Nybegynder
26. marts 2003 - 19:10 #7
Du kan evt. prøve og kigge på www.web10.dk - det er også et billigt webhotel og dem bruger jeg selv og er meget tilfreds med dem!
Avatar billede phrame Nybegynder
26. marts 2003 - 19:10 #8
oky... har siddet og kigget på andre indlæg... tror bare jeg holder mig væk fra b-one... men jeg synes nu stadig det er ret billigt... men jeg mangler også nogle positive besvarelser omkring dem... eller findes der bare ingen
Avatar billede xtr0 Nybegynder
26. marts 2003 - 19:11 #9
www.web10.dk har jeg..
Og de har haft 100% oppetid eller ihvertfald 99,9% oppetid :)

Det eneste jeg har været udenfor der ikke har fungeret var webmailen fordi de opdaterede den.
De svarer og er flinke på deres mails og de bliver ikke træt af en :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 19:14 #10
eller eventuelt www.yourhost.dk
Avatar billede xtr0 Nybegynder
26. marts 2003 - 19:14 #11
grunken -> Det er da ligemeget om man er business eller ej.
Selvom jeg har privat side på bla. så syntes jeg at det er surt det er nede når det er noget man betaler for :)
(Selvom prisen ikke er så høj)
Avatar billede htm Nybegynder
26. marts 2003 - 19:24 #12
Øøøh hvorfor acceptere xtr0 ?? Du vil have så mange erfaringer som muligt om b-one, og da du spørger om andre svarer jeg før xtr0? og hvorfor skal grunken og hjml ikke have point?