Avatar billede enur Nybegynder
26. marts 2003 - 11:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor går maskinen død hele tiden???

Jeg kan ikke forstå hvorfor min computer bliver ved med at fryse fast, uanset hvad man gør... Bare man åbner "Denne computer" og derefter et drev går den død.
Jeg tror ikke det kan være pga. computerens størrelse selvom det dog ikke er en særlig stor eller ny en.
Det er en AMD k6 med 350 mHz og 128 mb sd-ram.
Problemerne begyndte først at opstå da jeg opdaterede min skærm driver... Kan det have noget at gøre med sagen??

Håber der er nogle der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre ved den...
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
26. marts 2003 - 11:47 #1
Skal nok bruge lidt flere oplysninger:
Hvilket OS bruger du?
Hvordan går den død?  (Fryser med skærmbillede, eller får du sort/blå skærm)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. marts 2003 - 11:52 #2
det er din skærmdriver der laver nummeret, prøv at gå tilbage til den gamle driver.
Avatar billede enur Nybegynder
27. marts 2003 - 14:33 #3
jeg ved ikke lige hvilken OS det er men jeg kan undersøge det hvis du kan fortælle mig hvordan man gør det...
Når den går død så fryser skærm billedet bare fast...
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. marts 2003 - 15:07 #4
tryk på tasterne Winkey+Pause så kommer Denne Computer op, her kan du se hvor meget ram og hvilket styresystem du har.
Avatar billede enur Nybegynder
02. april 2003 - 11:15 #5
jeg bruger windows 98, og den har 128mb ram
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. april 2003 - 11:17 #6
du har muligvis installeret den forkerte skærmdriver, prøv at installere den gamle driver.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. april 2003 - 11:19 #7
Avatar billede enur Nybegynder
28. april 2003 - 09:52 #8
har selv fundet frem til problemet, det var en fejl på harddisken, men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. april 2003 - 10:11 #9
læg selv et svar og acceptér det.
Avatar billede enur Nybegynder
24. marts 2005 - 04:05 #10
har selv fundet frem til problemet, det var en fejl på harddisken, men ellers tak for hjælpen.