Avatar billede dkkbn Nybegynder
26. marts 2003 - 00:21 Der er 3 kommentarer

Dos kode til printer

Jeg vil gerne sende en exc kode fra dos til en printer. koden ligner følgende: <27><112><1><15><15>
Men hvordan skal jeg sende den? skal der pare skrives copy og så denne streng?
Avatar billede hemmelig_ninja Nybegynder
26. marts 2003 - 10:01 #1
Ved ikke lige helt hvad du mener, men du kan sende ting til lpt-porten ved at skrive copy <fil> lpt1:
Ellers er jeg ikke helt med på hvad du spørger om.
Avatar billede tam Nybegynder
31. marts 2003 - 00:46 #2
Er det noget du vil gøre fra C++ kode?

Hvis det er, hvilken compiler bruger du så...
Avatar billede segmose Nybegynder
02. april 2003 - 00:48 #3
Hvis du er rigtig heldig vil nedenstående også virke for dig, jeg ved dog ikke om det er standard...

putc(27, stdprn);

skulle virke med BC++ 4.02