Avatar billede blazer Nybegynder
25. marts 2003 - 21:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Test mit program

http://www.friserverplads.dk/cse/Ampifier.lll

Rename til .exe

Jeg har lavet et addon til winamp, det virker kun i versioner ældre end 3.0

et den gør er at den reagerer på nogle taster.........uanset hvilket program du er inde i.........
du kan sidde og skrive i word, og høre musik og den reagerer på det

Ctrl+F1 Tilføjer current playing track til playlisten "C:\playlist\playlist1.m3u"
Ctrl+F2 Tilføjer current playing track til playlisten "C:\playlist\playlist2.m3u"
Ctrl+F3 Tilføjer current playing track til playlisten "C:\playlist\playlist3.m3u"

op til f5

Shift+F12 Næste nummer
Ctrl+F12 sletter det nummer du hører(selve mp3 filen) og vælger næste nummer

jeg ksal bruge det til at få styr på mine programmer, men vil også gerne lige høre om det kører på andre maskiner.
Avatar billede waffenss Nybegynder
25. marts 2003 - 21:27 #1
lyder faktisk fed, men jeg har 3.0... :/
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. marts 2003 - 21:51 #2
Ja det lyder smart.
Øhh er der en nyere version end 3.0  ???
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. marts 2003 - 21:52 #3
Nååå undskyld, jeg er lidt træt.
Du mener Winamp 2, øjeblik tjekker lige om jeg har den...
Avatar billede blazer Nybegynder
25. marts 2003 - 21:53 #4
http://newz.dk/redir.php?id=10358 2.9, den bedste version der er...loader meget hurtigere end 3eren
Avatar billede blazer Nybegynder
25. marts 2003 - 21:54 #5
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. marts 2003 - 21:57 #6
...men 3'eren kan jo afspille film...

Forresten så er min Winamp3 mega langsom til at starte op,
og nogle gange fryser hele lortet...

....såååøøeee  jeg tror lige jeg snupper mig en toer  :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. marts 2003 - 22:00 #7
Øh den der 2.9 den er jo en beta,
men den er måske aldrig færdig gjort.
Og da den så endelig blev færdig kom den til at hedder 3  (?)
Avatar billede blazer Nybegynder
25. marts 2003 - 22:18 #8
2.9 beta har en lille eq fejl men man burde ik mærke den....ellers er det den bedste..loader meget hurtigere end 3 eren....er der iik nogen der har testet mit program?
Avatar billede halifax Nybegynder
26. marts 2003 - 03:58 #9
Ver 2.80 kan hentes fra www.pcworld.dk  -  download sektionen.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. marts 2003 - 16:56 #10
det kører fint på min celeron med XP og på min AMD med win2000... :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. marts 2003 - 16:58 #11
har lige prøvet at trykke Ctrl+F12 mens jeg sad i internet explorer og min winamp var lukket.. Så crashede programmet, windows sagde at Project1 havde lavet en fejl bla bla bla.... kunne være du skulle lave at den lige tjekkede om winamp var åben inden den prøver at udføre noget