Avatar billede andreasng Nybegynder
14. november 2000 - 12:27 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Hvad laver CS-team

At give cs til valve var det dummeste cs-team nogensinde har gjort. Valve skal ikke blande sig i modellerne til counter-strike. Det kan de ikke gøre. Nu har de fået hængerøv, dårlig animation, grim texture, og andet lo**. Hvad er meningen!!!
Avatar billede enlize Nybegynder
14. november 2000 - 12:30 #1
Det er vist den generelle opfattelse at Valve er nogen af de bedste hvad angår 3D animation til spil.

Counter Strike var et grimt spil, både grafisk og spilmæssigt. Forhåbenlig kan Valve udrede trådene og få noget ordenligt igang med det spil.
Avatar billede waffe Nybegynder
14. november 2000 - 12:31 #2
Well valve trode de havde kontrol over hvad de lavede *LOL*

//waffe
http://www.gamingfrinds.net
Avatar billede snowball Novice
14. november 2000 - 12:45 #3
Jeg er delvist enig med enlize. Valve laver go\'e spil med go\' grafik og gameplay, men at de blev involveret i CS har godt nok sænket kvaliteten på CS ! Modellerne ligner jo nogen som har skidt i bukserne, og jeg vil virkelig håbe Gooseman og de andre snart finder ud af noget !

Snowball
Avatar billede einstein Nybegynder
14. november 2000 - 22:14 #4
enlize, du aner ikke hvad du snakker om. Har du nogensinde prøvet at spille det?
Siden b5.2 er kvaliteten af CS gået way ned ad.

OG jo Valve skulle holde sig fra CS.
Avatar billede xafion Nybegynder
15. november 2000 - 14:02 #5
COUNTER-STRIKE VAR FOR VILDT DA SNIPER COLTEN VAR MED !  :D
too bad de har fjernet den.. jeg kunne oxo bedre lide 5.* ..

Avatar billede andreasng Nybegynder
16. november 2000 - 11:50 #6
Jeg siger ikke de ikke laver gode spil. For det gør de, det så vi jo med Halflife. Men det de har lavet til CS, det er sq noget lort. Der er ikke noget kvalitet i spillet mere, og originaliteten er fuldstændig væk. Det eneste der er tilbage er den lyd der kommer frem når man trykker på valgmulighederne ude i mainmenuen. Ej ok der er meget som stadig er der, men helt erligt, det er sq da uandsvarligt at terrorisere CS på den måde...

Jeg føler ingen trang til at spille det mere. Det gjorde jeg for en måned siden. Jeg og mine venner har faktisk været afhængige af det spil. Men nu væmmes jeg ved tanken!!!

:o(
Avatar billede andreasng Nybegynder
16. november 2000 - 11:51 #7
--> Waffe!!!

din http://www.gamingfrinds.net virker ikke!!!

;0]
Avatar billede cc2000 Nybegynder
16. november 2000 - 11:54 #8
tænk dig lidt om så kan du se at det er en stavebøf! Det staves hhtp://www.gamingfriends.net
Avatar billede cc2000 Nybegynder
16. november 2000 - 11:54 #9
Avatar billede xafion Nybegynder
16. november 2000 - 17:04 #10
*GG*
Avatar billede andreasng Nybegynder
27. november 2000 - 08:35 #11
Jamen der var den jo...

den er da fin og frejdig!!!!
Avatar billede cerwin Nybegynder
04. april 2001 - 17:59 #12
Hvad laver I? Counter-Strike er da det fedeste. Både hvad angår grafik og action. Der er da overhovedet ikke noget at klage over. Hvis det omvendte var tilfældet ville det nok ikke være det mest populære spil i verden lige nu. Ignorante fjolser. :)
Avatar billede xafion Nybegynder
04. april 2001 - 18:04 #13
stfu cerwin..du ved jo ikke hvad vi snakker om..