Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 21:50 Der er 11 kommentarer

endnu en gang feedback på min side

Hej eksperter...

Jeg har nu ændret farverne og noget af layoutet på min side og vil gerne have endnu en feedback på min side.

Siden: www.friserverplads.dk/newssite/news.html
Avatar billede eagle124 Nybegynder
24. marts 2003 - 21:52 #1
ikke for noget men hvis du giver lidt point for noget feedback så får du altså en masse gode råd du kan bruge til noget. Bare min erfaring ;)
Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 21:54 #2
pointene kommer så snart jeg får nogle af dem...... har ingen lige nu
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. marts 2003 - 22:02 #3
Det må du nok sige !!!  -115
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 22:10 #4
Kan da godt forstå du mangler point, har du nogensinde lukket et spørgsmål?
Avatar billede gifle Nybegynder
24. marts 2003 - 22:40 #5
Jeg kan ikke dy mig for at kommentere følgende:
Du bruger 2 forskellige skrifttyper. Dine links er Times new roman, og resten er verdena ( så vidt jeg kan se ), og jeg synes det ser forfærdeligt ud. Jeg mener nu en gang det er bedst at holde sig til én skrifttype!
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 06:14 #6
sikke noget pjat, man kan sagtens bruge forskellige skrifttyper, men de 2 der kombineret er godtnok ikke noget at råbe hurra for... man skal helst holde sig til enten at bruge ene serif fonte, eller ene sans-serif
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 08:27 #7
Jeg synes menuen bør rykkes ned, så den kommer under den streg, der ligesom markerer at her begynder siden!?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 09:39 #8
>>emer hvad er forskellen på dette her sp og http://www.eksperten.dk/spm/332895 ?

Sp er ens - Kan godt se på din kontoside at du er lidt i p underskud i øjeblikket ;p men du kan kun have et sp om samme emne åbent af gangen........
Avatar billede gifle Nybegynder
25. marts 2003 - 13:58 #9
phunkypopcorn: ja okey, jeg var nok lige et nummer for hurtig, man kan godt bruge verdena og ariel sammen, blot for at nævne et eksempel, uden det ser helt tosset ud. Men derfor er min egen persolige mening dog, at en type er bedst.
Avatar billede shadowdance Nybegynder
24. april 2003 - 19:41 #10
Mht skrifttyperne, så synes jeg at Gifle har delvist ret. Det er noget juks at blande skrifttyper, hvis der ikke er ordentligt belæg for det.

Og når det drejer sig om Times New Roman, så kommer den altid til at se forfærdelig ud, ISÆR sammen med andre typer. Times New Roman er den forbudte skrifttype, som man i design-sammenhænge siger, at den er blevet så misbrugt, at den aldrig må bruges igen...!!! Jeg kan huske jeg havde et design-foredrag om det. Men den regel skal man naturligvis bryde, når man ser et formål med det.

Det her er bare ikke en af de gange...!
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:57 #11
Lukketid.